Thursday , December 14 2017

हिन्दुस्तान हर हिन्दुस्तानी का मुल्क, हर एक को मसावी हुक़ूक़ हासिल

सदर कांग्रेस सोनिया गांधी ने कहा कि मौजूदा इंतेख़ाबात सिर्फ़ तरक़्क़ी केलिए नहीं हैं उनकी पार्टी दस्तूर में दर्ज सेकुलर इक़दार के तहफ़्फ़ुज़ केलिए जद्द-ओ-जहद कररही है। मौजूदा इंतेख़ाबात इन सेकुलर इक़दार केलिए हैं जिन केलिए हमा

सदर कांग्रेस सोनिया गांधी ने कहा कि मौजूदा इंतेख़ाबात सिर्फ़ तरक़्क़ी केलिए नहीं हैं उनकी पार्टी दस्तूर में दर्ज सेकुलर इक़दार के तहफ़्फ़ुज़ केलिए जद्द-ओ-जहद कररही है। मौजूदा इंतेख़ाबात इन सेकुलर इक़दार केलिए हैं जिन केलिए हमारे आबा-ए-ओ- अज्दाद ने बेइंतेहा जद्द-ओ-जहद की और मसाइब बर्दाश्त किए। दस्तूर इन सेकुलर इक़दार को तस्लीम करता है और हमें इन का एहतेराम सिखाता है वो मेवात में एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब कररही थी।

बी जे पी और इसके विज़ारते अज़मी के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी पर दर पर्दा तन्क़ीद करते हुए सोनिया गांधी ने कहा कि कांग्रेस एक एसे मुल्क केलिए जद्द-ओ-जहद करेगी जो सिर्फ़ मुट्ठी भर अफ़राद का मुल्क नहीं बल्कि हर एक की मिल्कियत है जहां हर एक को मसावी हुक़ूक़ हासिल हैं।

उन्होंने कहा कि हम एक एसे मुल्क केलिए जद्द-ओ-जहद करेंगे जहां मज़हब ,ज़बान ,मुक़ाम पैदाइश या पैदाइशी ज़ात पात की इतनी ज़्यादा एहमियत नहीं है जितनी कि इस बात की है कि हम सब हिन्दुस्तानी हैं । सेकुलर मुल्क एहमियत रखता है यू पी ए की सदर नशीन ने कहा कि कोई भी दूसरी हुकूमत इतने तरक़्क़ीयाती इक़दामात गुज़शता 10 साल के अर्से में नहीं करसकती थी जितनी कि मनमोहन सिंह हुकूमत ने किए हैं।

मेवात के पसमांदा इलाक़े केलिए ही भी तरक़्क़ीयाती प्रोग्राम किए गए हैं । उन्होंने कहा कि आप तबदिलीयां होती देख रहे हैं अगर आप गुज़शता हुकूमत के दौरान तरक़्क़ी का मौजूदा हुकूमत के दौरान तरक़्क़ी से तक़ाबुल करें तो आप को नुमायां फ़र्क़ नज़र आएगा । चाहे वो इस इलाक़े को पसमांदा इलाक़ा का मौक़िफ़ अता करना हो।

पीने के पानी की सहूलतें फ़राहम करना हो या असातिज़ा और डाक्टरों के अलाहदा कैडरस का क़ियाम हो। उन्होंने कहा कि कांग्रेस के इंतेख़ाबी मंशूर में हर एक को सेहत का तैक़ून दिया गया है। देही रोज़गार स्कीम के तैक़ून‌ की तकमील की जा चुकी है । हक़ तालीम और हक़ मालूमात क़ानून नाफ़िज़ कर दिए गए हैं।

इस के अलावा ख़वातीन के ख़िलाफ़ तशद्दुद को रोकने के लिए सख़्त इक़दामात किए जा रहे हैं। राय बरेली से मौसूला इत्तेला के बमूजब सदर कांग्रेस सोनिया गांधी अपना पर्चा नामज़दगी राय बरेली की लोक सभा नशिस्त केलिए दो अप्रैल को दाख़िल करेंगी। पार्टी ज़राए के बमूजब नायब सदर पार्टी राहुल गांधी सोनिया गांधी की यहां आमद पर उनके साथ पर्चा नामज़दगी दाख़िल करते रहेंगे ।

उनकी दुख़तर इंचार्ज उमूर राय बरेली प्रियंका गांधी वड्रा और उन के शौहर राबर्ट वड्रा की भी मौजूदगी मुतवक़्क़े है । नागपुर से मौसूला इत्तेला के बमूजब सोनिया गांधी 5 अप्रैल को नागपुर में एक इंतेख़ाबी जलसे से ख़िताब करेंगी। वो नागपुर उम्मीदवार केलिए मुशतर्का
इंतेख़ाबी इजलास से ख़िताब करेंगी जो मौजूदा रुकन पार्लियामेंट विलास मुत्तेमवार और राम टेक नामज़द उम्मीदवार , रुकन पार्लियामेंट मुकुल वासनिक के साथ मुशतर्का इजलास होगा। सदर नागपुर ज़िला कांग्रेस विकास ठाकरे ने कहा कि जल्सा-ए-आम की तैयारीयां शुरू होचुकी हैं। ये विदर्भा में सदर कांग्रेस का पहला इंतेख़ाबी जल्सा-ए-आम होगा।

TOPPOPULARRECENT