Sunday , August 19 2018

हिन्दू दहशतगर्दी का एक और सुबूत

तिरुअनंतपुरम, 10 अप्रेल: आर एस एस का एक मुश्तबा दहशतगर्द केरला के कंवर ज़िला में मिटानूर के मुक़ाम पर धमाकू माद्दे मुंतक़िल करने के दौरान हुए धमाके में हलाक होगया। ये आर एस एस कारकुन अपनी मोटर साईकल पर धमाकू माद्दे (बम) मुंतक़िल कर रह

तिरुअनंतपुरम, 10 अप्रेल: आर एस एस का एक मुश्तबा दहशतगर्द केरला के कंवर ज़िला में मिटानूर के मुक़ाम पर धमाकू माद्दे मुंतक़िल करने के दौरान हुए धमाके में हलाक होगया। ये आर एस एस कारकुन अपनी मोटर साईकल पर धमाकू माद्दे (बम) मुंतक़िल कर रहा था कि दरमियान में धमाका होगया और वो हलाक होगया। महलूक की ए वी दिलीप कुमार की हैसियत से शनाख़्त की गई है जो इलाक़े का सरगर्म आर एस एस कारकुन था। ये वाक़िया हफ़्ते को सुबह 5.30 बजे पेश आया जबकि दिलीप धमाकू माद्दा मिटानूर की तरफ़ मुंतक़िल कर रहा था।

दिलीप को हालाँकि दवाख़ाने मुंतक़िल किया गया,लेकिन डॉक्टर्स ने उसे मुर्दा क़रार दे दिया। पुलिस ने कहा कि आर एस एस कारकुन जो धमाकू माद्दा मुंतक़िल कर रहा था वो बहुत ताक़तवर था जिस का सुबूत ये है कि धमाके की वजह से ना सिर्फ़ मोटर साईकल बल्कि 50 मीटर हुदूद में तीन मकानात को भी नुक़्सान पहुंचा। कंवर रेंज आई जी जूस जॉर्ज कंवर एस पी राहुल नायर और दूसरों ने धमाके के मुक़ाम का दौरा किया।

बम इसकोड और फ़ारन्स्क माहिरीन ने नमूने हासिल किए। बम खोजी दस्ते के एक रुकन ने बताया कि इबतिदाई अंदाज़े के मुताबिक़ दिलीप कम से कम तीन केलो धमाको माद्दा मुंतक़िल कर रहा था। सी पी एम कंवर ज़िला सेक्रेटरी पीजिए राजन ने कहा कि ये वाक़िया इस बात का सुबूत है कि आर एस इस ज़िले में अमन को मुतास्सिर करना चाहती है। पुलिस आर एस एस के तशद्दुद से निमटने में नाकाम रही है।

TOPPOPULARRECENT