Tuesday , December 12 2017

हिन्दू वाहिनी के दो अरकान गिरफ़्ता

र हैदराबाद 17 दिसमबर, ( सियासत न्यूज़ ) हैदराबाद-ओ-साइबर आबाद में गुज़श्ता चंद दिनों से मुस्लिम नौजवानों पर सिलसिला वार क़ातिलाना हमलों के वाक़ियात के ज़िम्मेदार हिन्दू वाहिनी के दो अरकान को टास्क फ़ोर्स पुलिस ने गिरफ़्तार करलिय

र हैदराबाद 17 दिसमबर, ( सियासत न्यूज़ ) हैदराबाद-ओ-साइबर आबाद में गुज़श्ता चंद दिनों से मुस्लिम नौजवानों पर सिलसिला वार क़ातिलाना हमलों के वाक़ियात के ज़िम्मेदार हिन्दू वाहिनी के दो अरकान को टास्क फ़ोर्स पुलिस ने गिरफ़्तार करलिया है। बावसूक़ ज़राए ने बताया कि गिरफ़्तार अफ़राद को नामालूम मुक़ाम पर रख कर उन की तफ़तीश की जा रही है।

ज़राए ने मज़ीद बताया कि हमलों में मुलव्विस हिन्दू वाहिनी की इस टोली की क़ियादत शिवा जी नामी नौजवान ने की और इस ने अपने साथीयों की मदद से ये हमले किये। बताया जाता है कि गिरफ़्तार हिन्दू वाहिनी के अरकान की तफ़तीश के दौरान तहक़ीक़ाती ओहदेदारों को ये मालूम हुआ है कि ये अरकान ने हैदराबाद के इलावा साइबर आबाद में भी हमले किये।

वाज़ेह रहे कि 27 नवंबर को नामालूम अफ़राद ने 25साला मस्तान साकिन एल्बी नगर अलवाल के सर पर आहनी सलाख से हमला करके उसे ज़ख़मी करदिया था। 13 दिसमबर को नामालूम अफ़राद ने 40साला मुस्तफ़ा साकिन हशमत पेट के सर पर हमला करके उन्हेंज़ख़मी करदिया था, ये वारदात बोइन पली पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आई थी।

इसी तरह 23साला मुहम्मद फ़िरोज़ साकिन अलवाल को नामालूम अफ़राद ने सर पर हमला करकेज़ख़मी करदिया था और इलाक़ा मादना पेट में भी नामालूम अफ़राद ने आदिल पाशाह के सर पर हमला करके उन्हें ज़ख़मी करदिया था और उन की हालत तशवीशनाक है। एनटलीजेनस ज़राए ने बताया कि हैदराबाद और साइबराबाद में गुज़श्ता चंद दिनों से फिर एक मर्तबा मुस्लिम नौजवानों पर क़ातिलाना हमले और बिलख़सूस मुस्लमानों के सर पर वार करके उन्हें ज़ख़मी करने के तरीका-ए-कार और उन तमाम वारदातों में यकसानियत पाए जाने के सबब खु़फ़ीया एजैंसीयों ने फिर एक मर्तबा हिन्दू वाहिनी के अंडर गराउनड कैडर की तलाश शुरू करदी थी और कल रात देर गए उन्हें कामयाबी हासिल हुई।

बताया जाता है कि शेवा जी साकिन सिकंदराबाद ने जो हिन्दू वाहिनी का रुकन है ईद-उल-अज़हा के दौरान बड़े जानवरों की क़ुर्बानी के ख़िलाफ़ मुस्लिम नौजवानों को निशाना बनाने का फ़ैसला किया था। वाज़ेह रहे कि नवंबर में हैदराबाद पुलिस की स्पैशल अनोसटी गैशन टीम ने हैदराबाद-ओ-साइबराबाद में मुस्लिम नौजवानों पर सिलसिला वार क़ातिलाना हमलों मेंमुलव्वस हिन्दू वाहिनी के 6कारकुनों को गिरफ़्तार किया था जिन की क़ियादत कर्मण घाट के सदानंद ने की थी,

पुलिस ने उन्हें जेल भेज दिया था। हिन्दू वाहिनी के कारकुनों को पुलिस की जानिब से हिरासत में लिए जाने की इत्तिला परअंबर पेट के बी जे पी रुकन असम्बली मिस्टर जी किशन रेड्डी और दीगर क़ाइदीन ने बोइन पली पुलिस स्टेशन पहुंच कर वहां पर धरना मुनज़्ज़म किया और हिन्दू नौजवानों की रिहाई का मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT