Friday , August 17 2018

हिन्द – इंग्लैंड आज पांचवां वनडे , मैच 9:30 बजे सुबह शुरू होगा

धर्मशाला 26 जनवरी हौसले बुलंद करनेवाली सीरीज़ की कामयाबी के बाद आज हिन्दूस्तानी टीम इंग्लैंड के ख़िलाफ़ खेले जानेवाले सीरीज़ के पांचवें और आख़िरी वनडे में कामयाबी के साथ रवां सीरीज़ का इख़तताम करना चाहती है । धर्मशाला के उच्च पी सी ए स्टेडीयम में मुनाक़िद शुदणी आख़िरी वनडे में कामयाबी के साथ हिन्दूस्तान रवां सीरीज़ में 4-1 की कामयाबी हासिल करसकती है ।

ताहम ये इंग्लिश टीम के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ में हुई शिकस्त का अज़ाला नहीं होसकती । इंग्लिश टीम के ख़िलाफ़ कामयाबी के बाद महिन्द्र सिंह नौ और उन के साथी खिलाड़ियों को माईकल क्लार्क की ज़ेर-ए-क़ियादत टीम का सामना करना है । इंग्लैंड के ख़िलाफ़ सीरीज़ में कामयाबी के बाद उम्मीद की जा रही हैकि नौ और टीम इंतिज़ामीया आइन्दा सीरीज़ के पेश नज़र क़तई 11 खिलाड़ियों में कुछ तबदीली करेंगे ।

इंग्लिश टीम के ख़िलाफ़ टसट सीरीज़ में शानदार मुज़ाहरा करचुके चतेशव‌र पुजारा को मौक़ा दिया जा सकता है जोकि अपने वनडे कैरियर का आग़ाज़ करने केलिए बे चैन हैं और उन की शमूलीयत के इमकानात इस लिए भी बढ़ चुके हैं कि उनका आज राणजी ट्रॉफ़ी के फाईनल केलिए उन्हें बी सी सी आई ने हिन्दूस्तानी टीम से ख़ारिज नहीं किया है ।

सीरीज़ के इबतिदाई मरहले में धोनी ने पुजारा की रवां सीरीज़ में शिरकत के इमकानात को ख़ारिज अज़ इमकान क़रार दिया था लेकिन पुजारा के हमराह लीगस्पिनर अमीत मिश्रा की शमूलीयत का इमकान भी है । गुजिश्ता मुक़ाबले में रोहित शर्मा से इन्निंगज़ का आग़ाज़ करवाया गया था जहां वो कामयाब भी रहे और इस फैसले के बाद नाक़िस फ़ार्म का शिकार गौतम गंभीर पर बेहतर मुज़ाहिरे केलिए दबा बढ़ चुका है ।

गौतम गंभीर इतवार को मिलने वाले मौक़ा का पूरा फ़ायदा उठाते हुए टीम में अपने मुक़ाम को मुस्तहकम करने का ख़ाहां होंगे जबकि अजय निका राहने कोइबतिदाई 3 मुक़ाबलों में मौक़ा देने के बाद क़तई 11 खिलाड़ियों से ख़ारिज करदिया गया है । बैटिंग शोबे में वेराट कोहली , सुरेश राना और कप्तान महिन्द्र सिंह धोनी फ़ार्म में हैं जबकि बौलिंग शोबे में भुवनेश्वर कुमार , मुहम्मद समी अहमद और इशांत शर्मा के मुज़ाहिरे इत्मीनान बख़श हैं रवींद्र जडेजा बहैसियत ऑलराउंडर कामयाब हैं।

दूसरी जानिब इंग्लिश टीम आख़िरी मुक़ाबले में फ़तह हासिल करते हुए दौरा-ए‍हिन्द का कामयाब इख़तताम करने की ख़ाहां होगी । ख़बररसां एजंसी आई ए एन इस के बमूजब धर्मशाला में हिन्द । इंग्लैंड 5 वां वनडे मुक़र्ररा वक़्त 9 बजे के बजाय 9:30 बजे शुरू होगा जो दरअसल मौसमी हालात और विकेट के मुआइने के बाद किया जाने वाला फैसला है चूँकि दोनों टीमों के कप्तानों ने विकेट का मुआइना किया था।

TOPPOPULARRECENT