Saturday , December 16 2017

हिरासत में मौत, हुकूमत पर सबूत की तैय्यारी का पी डी पी का इल्ज़ाम

श्रीनगर २२ नवंबर (पी टी आई) जम्मू कश्मीर में अपोज़ीशन पी डी पी ने एक रैली निकालते हुए रियास्ती हुकूमत पर इस बात का इल्ज़ाम आइद किया कि वो नैशनल कान्फ़्रैंस वर्कर यूसुफ़ की पुलिस हिरासत में मुबय्यना मौत की तहक़ीक़ात के लिए अदालती कमी

श्रीनगर २२ नवंबर (पी टी आई) जम्मू कश्मीर में अपोज़ीशन पी डी पी ने एक रैली निकालते हुए रियास्ती हुकूमत पर इस बात का इल्ज़ाम आइद किया कि वो नैशनल कान्फ़्रैंस वर्कर यूसुफ़ की पुलिस हिरासत में मुबय्यना मौत की तहक़ीक़ात के लिए अदालती कमीशन के तक़र्रुर से क़बल सबूत तैय्यार किया है।

पी डी पी क़ाइद मुज़फ़्फ़र हुसैन बेग ने कहा कि तहक़ीक़ाती कमीशन के ऐलान से क़बल बरसर-ए-इक्तदार नैशनल कान्फ़्रैंस ने सबूत तैय्यार किया है और अब कमीशन किया तहक़ीक़ात अंजाम देगा? पी डी पी क़ाइद मुज़फ़्फ़र हुसैन बैग की ज़ेर क़ियादत कई पी डी पी वर्कर्स ने पार्टी हैड क्वार्टर्स से रेसिडेंसी चूकता रीयल चौक मार्च किया और बरसर-ए-इक्तदार पार्टी का पुतला नज़र-ए-आतिश किया।

रियास्ती हुकूमत ने 18 नवंबर को साबिक़ सुप्रीम कोर्ट जज ऐच ऐस बेदी की क़ियादत में एक रुकन कमीशन का तक़र्रुर अमल में लाया था ताकि नैशनल कान्फ़्रैंस वर्कर सय्यद मुहम्मद यूसुफ़ शाह की हिरासत में मौत की तहक़ीक़ात अंजाम दी जा सकॆ।

कमीशन ने बताया है कि छः माह के अंदर इस वाक़िया की तहक़ीक़ात मुकम्मल करली जाएगी। यूसुफ़ जिस को हाजी यूसुफ़ भी कहा जाता है कि सरकारी मुलाज़मतें दिलवाने के लिए लोगों को धोका देने के जुर्म में 28 सितंबर को गिरफ़्तार किया गया था। ताहम दूसरे ही दिन यूसुफ़ की पुलिस हिरासत में मौत वाक़्य होगई। इस बात को लेकर वादी की अहम अप्पोज़ीशन जमातें चीफ़ मिनिस्टर उम्र अबदुल्लाह से अस्तीफ़ा का मुतालिबा कररही हैं। पी डी पी क़ाइद नैशनल कान्फ़्रैंस हुकूमत पर इस बात का इल्ज़ाम भी आइद किया है कि वो वादी में फ़ौजी इख़्तयारात मुआमला पर ड्रामा कररही ही।

TOPPOPULARRECENT