Sunday , December 17 2017

हिलेरी क्लिन्टन की अफ़्ग़ान सदर हामिद करज़ई से मुलाक़ात

अमरीकी वज़ीर ख़ारजा हिलेरी क्लिन्टन ने आज दौरा कनिन्दा अफ़्ग़ान सदर हामिद करज़ई से मुलाक़ात करते हुए मुतअद्दिद मसाइल पर तबादला ख़्याल किया जिन में बाहमी सेक्यूरिटी मुआहिदा पर पेशरफ़्त और 2014 के बाद मुल्क में अमरीकी फोर्सेस की म

अमरीकी वज़ीर ख़ारजा हिलेरी क्लिन्टन ने आज दौरा कनिन्दा अफ़्ग़ान सदर हामिद करज़ई से मुलाक़ात करते हुए मुतअद्दिद मसाइल पर तबादला ख़्याल किया जिन में बाहमी सेक्यूरिटी मुआहिदा पर पेशरफ़्त और 2014 के बाद मुल्क में अमरीकी फोर्सेस की मौजूदगी शामिल हैं।

स्टेट डिपार्टमेन्ट के फागी बॉटम हेडक्वार्टर्स में मुनाक़िदा दो बदू मुलाक़ात के दौरान दोनों क़ाइदीन ने अमरीका ज़ेरे क़ियादत बैनुल अक़वामी दस्तों की दस्तबरदारी के बाद अफ़्ग़ानिस्तान की मआशी सूरते हाल पर भी गौरो ख़ौज़ किया ।

इस मौक़ा पर अशाईए के बाद मुख़्तसर वक्फा के लिए तस्वीरकशी के दौरान हिलेरी को ये कहते सुना गया कि ये हमारे लिए एक अज़ीम मौक़ा है कि गुज़िश्ता कई बरसों में मुझे जो मेज़बानी हासिल हुई इस पर उसी अंदाज़ में जवाबी इक़दाम करने की कोशिश की जाए ।

ताहम इस मीटिंग के बाद सरकारी तौर पर कोई ब्रीफिंग नहीं दी गई । अमरीकी वज़ीर दिफ़ा ने कहा कि एक तवील मुश्किल माज़ी के बाद बिल आख़िर मेरा यक़ीन है कि एक ऐसे ख़ुद मुख़्तार अफ़्ग़ानिस्तान की तशकील के आख़िरी बाब में हैं जो मुस्तक़बिल में ख़ुद हुक्मरानी कर सकता है और ख़ुद को महफ़ूज़ रख सकता है।

TOPPOPULARRECENT