Saturday , December 16 2017

हिज़्बुल्लाह से ताल्लुक़, कई लेबनानी बहरैन से बेदख़ल

बहरैन की वज़ारते दाख़िला ने शीया मिलिशिया हिज़्बुल्लाह से ताल्लुक़ के इल्ज़ाम में मुतअद्दिद लेबनानियों को मुल्क से बेदख़ल कर दिया है। बहरैनी वज़ारते दाख़िला ने सोमवार को एक ट्वीट में इन लेबनानियों को बेदख़ल करने की इत्तिला दिया, और ये इक़दाम सऊदी अरब के इस ऐलान के एक रोज़ बाद किया गया है जिसमें उसने कहा था कि जंगजू ग्रुप हिज़्बुल्लाह के हमदर्द किसी भी शख़्स को मुल्क से बेदख़ल कर दिया जाएगा।

अल अर्बिया न्यूज़ चैनल की रिपोर्ट के मुताबिक़ सऊदी वज़ारते दाख़िला ने एक ब्यान में कहा था कि ममलकत के इन्सिदादे दहशतगर्दी क़वानीन के तहत किसी दहशतगर्द ग्रुप से ताल्लुक़ रखने वाले सऊदियों और तारकीने वतन को सख़्त सज़ाओं का सामना करना पड़ेगा।

बाईस ममालिक पर मुश्तमिल अरब लीग ने गुज़शता जुमा को हिज़्बुल्लाह को बाज़ाबता तौर दहशतगर्द तंज़ीम क़रार दे दिया थी। इस से पहले छः ख़लीजी अरब रियासतों पर मुश्तमिल ख़लीज तआवुन कौंसिल भी ईरान की हिमायत याफ़्ता लेबनानी मिलिशिया को दहशतगर्द क़रार दे चुकी है।

तंज़ीम के रुकन ममालिक ने अपने शहरीयों के लेबनान जाने पर पाबंदी आयद कर दी थी या फिर उन्हें हिदायत की थी कि वो लेबनान के सफ़र से गुरेज़ करें।

TOPPOPULARRECENT