Tuesday , December 19 2017

हीलारी क्लिन्टन की आंग सांग सूची से मुलाक़ात

यांगून 3 दिसमबर (ए पी) अमरीकी वज़ीर-ए-ख़ारजा हीलारी क्लिन्टन ने 3 रोज़ा तारीख़ी दौरा मियांमार आज मुकम्मल करलिया। इस मौक़ा पर उन्हों ने जमहूरीयत पसंद रहनुमा और साबिक़ सयासी क़ैदी आंग सांग सूची से दूसरी मुलाक़ात की। साहिल पर वाक़्

यांगून 3 दिसमबर (ए पी) अमरीकी वज़ीर-ए-ख़ारजा हीलारी क्लिन्टन ने 3 रोज़ा तारीख़ी दौरा मियांमार आज मुकम्मल करलिया। इस मौक़ा पर उन्हों ने जमहूरीयत पसंद रहनुमा और साबिक़ सयासी क़ैदी आंग सांग सूची से दूसरी मुलाक़ात की। साहिल पर वाक़्य आंग सांग सूची की तफ़रीही रिहायश गाह पर मिसिज़ क्लिन्टन की ये रस्मीमुलाक़ात थी, जहां नोबल ईनाम-ए-याफ़्ता आंग सांग सूची को तक़रीबन दो दहाईयों तक क़ैद में रखा गया था।

मेज़बान सूची और उन के स्टाफ़ ने मेहमान अमरीकी वज़ीर-ए-ख़ारजा का पुरतपाक इस्तिक़बाल किया, जिस से मुतास्सिर होकर मिसिज़ क्लिन्टन ने मिसिज़ सूची बोसा लिया। हीलारी क्लिन्टन ने कहा कि मेरे लिए ये एक अज़ीम एज़ाज़ हैकि में ना सिर्फ यहां मौजूद हूँ बल्कि आप सब को देख रही हूँ। क़ब्लअज़ीं अमरीकी वज़ीर-ए-ख़ारजा ने मियांमार में फ़ौजी इक़तिदार की शहरी हुकूमत को मुंतक़ली के मक़सद में अमरीका की नई कोशिश के तौर पर इस मुल्क को एक करोड़ 20 लाख अमरीकी डालर की इमदाद का ऐलान किया ताकि एक तवील अर्सा से सारी बैन-उल-अक़वामी बिरादरी से अलग थलग मुल्क में इस्लाहात को फ़रोग़ दिया जा सके।

मिस क्लिन्टन ने अपने दौरा के इख़तताम सेक़बल प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि अमरीकी इमदाद से छोटे कर्ज़ों की फ़राहमी, तिब्बी निगहदाशत और जंग ज़दा मुल्क में ज़मीनी सुरंग धमाकों के मुतास्सिरीन की मदद की जाएगी। मिसिज़ क्लिन्टन ने वाअदा किया कि अगर इस्लाहात का अमल तेज़ी के साथ जारी रहा तो अमरीका मज़ीद इमदाद देने केलिए तैय्यार है।

TOPPOPULARRECENT