Friday , September 21 2018

हुकूमते तेलंगाना की मुस्लिम दुश्मनी के ख़िलाफ़ क़ौमी सतह पर एहतेजाज का इंतिबाह

मसाइब ज़दा मज़लूम और बेक़सूर अवाम के साथ बिला तफ़रीक़ ज़ात-पात मज़हब यक्साँ सुलूक की ज़िम्मेदारी इंसाफ़ पसंद हुकूमत पर आइद होती है और अगर हुकूमते तेलंगाना ख़ुद को इंसाफ़ पसंद साबित करना चाहती है तो वो 7 अप्रैल को तेलंगाना पुलिस के हाथों आलेर फ़र्ज़ी इन्काउंटर के नाम पर क़त्ल होने वाले पाँच बेक़सूर मुस्लिम नौजवानों और उन के विर्से के साथ इंसाफ़ करे।

आज यहां इंदिरा पार्क धरना चौक पर आलेर फ़र्ज़ी इन्काउंटर के ख़िलाफ़ समाजवादी पार्टी और मजलिस बचाव तहरीक के ज़ेरे एहतेमाम इंदिरा पार्क के धरना चौक पर मुनाक़िदा एहेतजाजी धरने से ख़िताब के दौरान सदर समाजवादी पार्टी महाराष्ट्रा और रुक्न असेंबली अल्हाज अबू आसिम आज़मी ने ये बात कही।

सदर मजलिस बचाव तहरीक डॉक्टर क़ायम ख़ान मौलाना सैयद तारिक़ कादरी मौलाना हामिद हुसैन शतारी जनाब मजीद उल्लाह ख़ान फ़र्हत अल्ताफ़ नसीब ख़ान मौलाना नसीर उद्दीन लतीफ़ मुहम्मद ख़ान कनीज़ फ़ातिमा के इलावा दीगर ने भी इस एहेतजाजी धरने से ख़िताब किया।

सदर समाजवादी पार्टी तेलंगाना और आंध्र प्रदेश श्रीमती नागा लक्ष्मी ने इस मौक़ा पर आलीर फ़र्ज़ी इन्काउंटर मुतास्सिरीन में समाजवादी पार्टी की जानिब से तीन लाख रुपये की इमदाद का ऐलान करते हुए मरहूम मुहम्मद ज़ाकिर की बहन मरहूम डॉक्टर हनीफ़ की बेवा को जनाब अब्बू आसिम आ अज़मी के हाथों तीन लाख का चैक हवाले किया।

अमजद उल्लाह ख़ान ने अपने एहेतजाजी कार्रवाई के दौरान आलेर फ़र्ज़ी इन्काउंटर के पाँच बेक़सूर मुस्लिम नौजवान पर अदालती कार्रवाई के दौरान ढाए जाने वाले मज़ालिम की तफ़सीलात पेश की।

TOPPOPULARRECENT