Tuesday , August 14 2018

हुकूमते तेलंगाना की फ़लाही स्कीमात से पसमांदा तबक़ात को फ़ायदा

हुकूमते तेलंगाना की मुतआरिफ़ कर्दा फ़लाही स्कीमात का मक़सद रियासत के ग़रीब और माअशी तौर पर पसमांदा तबक़ात को फ़ायदा पहुंचाना है। आज यहां बोड उप्पल में कांग्रेस, तेलुगु देशम वाई एस आर कांग्रेस पार्टी से टी आर एस में शमूलीयत अख़्तियार क

हुकूमते तेलंगाना की मुतआरिफ़ कर्दा फ़लाही स्कीमात का मक़सद रियासत के ग़रीब और माअशी तौर पर पसमांदा तबक़ात को फ़ायदा पहुंचाना है। आज यहां बोड उप्पल में कांग्रेस, तेलुगु देशम वाई एस आर कांग्रेस पार्टी से टी आर एस में शमूलीयत अख़्तियार करने वाले दो हज़ार से ज़ाइद नौजवानों से ख़िताब करते हुए नायब वज़ीरे आला तेलंगाना रियासत अल्हाज मुहम्मद महमूद अली इन ख़्यालात का इज़हार कर रहे थे।

अपने सिलसिला ख़िताब को जारी रखते हुए जनाब मुहम्मद महमूद अली ने पार्टी में शामिल होने वाले नौजवानों को अवाम की ख़िदमत को अपना मक़सद हयात बनाने की तलक़ीन की।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि हुकूमत की आसरा पेंशन स्कीम जिस में मुअम्मर माज़ूरीन बेवाओं को माक़ूल वज़ाइफ़ फ़राहम किए जा रहे हैं उस की साबिक़ में कोई मिसाल नहीं मिलती इस के इलावा शादी मुबारक और कल्याण लक्ष्मी पदकम स्कीम के तहत मआशी तौर पर कमज़ोर अक़लीयती और दलित तबक़े से ताल्लुक़ रखने वाली लड़कीयों को 51 हज़ार रुपये की माली इमदाद भी फ़राहम की जा रही है।

जनाब मुहम्मद महमूद अली ने मुख़्तलिफ़ सियासी जमातों से टी आर एस पार्टी में शमूलीयत अख़्तियार करने वाले नौजवानों को हुकूमते तेलंगाना की फ़लाही स्कीमात को अवाम तक पहुंचाने में सरगर्म रोल अदा करने तलक़ीन की।

TOPPOPULARRECENT