Saturday , September 22 2018

हुकूमत अक़ल्लीयती तलबा के फ़ीस री एमबरसमेन्ट पर वज़ाहत करे

हैदराबाद।०७ सितंबर (सियासत न्यूज़) तलंगाना राष़्ट्रा समीती के अक़ल्लीयती क़ाइदीन ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि अक़ल्लीयती तलबा के बारे में फ़ीस री एमबरसमनट स्कीम की वज़ाहत करे।

हैदराबाद।०७ सितंबर (सियासत न्यूज़) तलंगाना राष़्ट्रा समीती के अक़ल्लीयती क़ाइदीन ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि अक़ल्लीयती तलबा के बारे में फ़ीस री एमबरसमनट स्कीम की वज़ाहत करे।

इंजीनीयरिंग कोर्स के बारे में हुकूमत की जानिब से जारी करदा नई पालिसी के बाद अक़ल्लीयती तलबा में पाई जाने वाली बेचैनी को दूर करने केलिए हुकूमत और महिकमा अक़ल्लीयती बहबूद को चाहीए कि वो अक़ल्लीयती तलबा से मुताल्लिक़पालिसी की वज़ाहत करी। पार्टी के जनरल सैक्रेटरी सूफ़ी सुलतान कादरी, मुहम्मद शब्बीर अहमद इंचार्ज हलक़ा असम्बली याक़ूत पूरा और ज़हूर उद्दीन ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से किया गया ऐलान ग़ैर वाज़िह है और उन्हों ने अक़ल्लीयतों के बारे में मुकम्मल फ़ीस की अदायगी से मुताल्लिक़ कुछ नहीं कहा।

अक़ल्लीयती क़ाइदीन ने कहा कि 10 हज़ार रैंक तक मुकम्मल फ़ीस की अदायगी का फ़ैसला दरअसल ग़रीब तलबा
को आला तालीम से महरूम रखने की कोशिश ही। इसी कोशिश के तहत अक़ल्लीयती तलबा भी पेशा वाराना कोर्सेस में तालीम से महरूम हो जाएंगी।

उन्हों ने कहा कि अक़ल्लीयतें तालीम के शोबा में पहले ही काफ़ी पसमांदा हैं और उन्हें तालीमी तरक़्क़ी देने केलिए ये स्कीम शुरू की गई थी। उन्हों ने कहा कि अगर हुकूमत इस स्कीम में तबदीली करना चाहे तो उसे इख़तियार है लेकिन उसे चाहीए कि अक़ल्लीयती तलबा की मुकम्मल फ़ीस अदा करने का ऐलान करॆ, क्योंकि इस से सरकारी ख़ज़ाना पर सिर्फ 30 ता 40 करोड़ रुपय काज़ाइद बोझ पड़ेगा।

चीफ़ मिनिस्टर एक तरफ़ अक़ल्लीयतों केलिए अलैहदा सब प्लान की मंज़ूरी का तीक़न दे रहे हैं और दूसरी तरफ़ वो अक़ल्लीयतों केलिए 40 करोड़ रुपय मुख़तस करने तैय्यार नहीं।

किरण कुमार रेड्डी हुकूमत के इक़दामात को मुख़ालिफ़ अक़ल्लीयत क़रार देते हुए टी आर ऐस अक़ल्लीयती क़ाइदीन ने कहा कि हज़ारों अक़ल्लीयती तलबाआली तालीम से महरूम हो जाएंगी। उन्हों ने ऐडीटर सियासत जनाब ज़ाहिद अली ख़ां की जानिब से हुकूमत को दी गई 15 दिन की मोहलत का ख़ौरमक़दम किया और कहा कि इस मोहलत के इख़तताम के बाद जो भी एहितजाजी प्रोग्राम तए किया जाएगा, इस में टी आरऐस अक़ल्लीयती क़ाइदीन अपने कारकुनों के साथ हिस्सा लेंगे और एहतिजाज को कामयाब बनाईंगी।

उन्हों ने उमीद ज़ाहिर की कि जनाब ज़ाहिद अली ख़ां की क़ियादत में अक़ल्लीयतें मुकम्मल फ़ीस अदायगी के लिए हुकूमत को ऐलान करने पर मजबूर करने में कामयाब होंगी।

TOPPOPULARRECENT