हुकूमत की बेदखली के इरादा की तरदीद : ममता

हुकूमत की बेदखली के इरादा की तरदीद : ममता
डॉ निकोनी, ०३ दिसम्बर्: (पी टी आई) रीटेल शोबा में एफडी आई के फ़ैसला से हुकूमत की दसतबरदारी के मुतालिबा पर अपनी पार्टी का अटल मौक़िफ़ बरक़रार रखते हुए तृणमूल कांग्रेस की सरबराह ममता बनर्जी ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से कहा कि इन की पार्टी ह

डॉ निकोनी, ०३ दिसम्बर्: (पी टी आई) रीटेल शोबा में एफडी आई के फ़ैसला से हुकूमत की दसतबरदारी के मुतालिबा पर अपनी पार्टी का अटल मौक़िफ़ बरक़रार रखते हुए तृणमूल कांग्रेस की सरबराह ममता बनर्जी ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से कहा कि इन की पार्टी हुकूमत की इक़तिदार से बेदखली का कोई इरादा नहीं रखती।

उन्होंने प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए हुगली में कहा कि वज़ीर-ए-आज़म से उन की टेलीफ़ोन पर बातचीत होचुकी है और उन्हों ने वाज़िह कर दिया कि इन की पार्टी हुकूमत को इक़तिदार से बेदखल करना नहीं चाहती, लेकिन रीटेल शोबा में एफडी आई के दाख़िला को भी बर्दाश्त नहीं करेगी।

उन्होंने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म की दरख़ास्त पर वो पार्टी में इस सिलसिला में तबादला-ए-ख़्याल करेंगी। ताहम पार्टी का मौक़िफ़ बिलकुल वाज़िह है। उन्हों ने वज़ीर-ए-आज़म से एक बार फिर फ़ैसला से दस्तबरदार होने की अपील की ।

Top Stories