हुकूमत की मुख़ालिफ़ तलबा पालिसी से तालीमी साल ज़ाए होने का इमकान

हुकूमत की मुख़ालिफ़ तलबा पालिसी से तालीमी साल ज़ाए होने का इमकान
हैदराबाद०६अगस्त (सियासत न्यूज़) रियास्ती हुकूमत एमसीट कौंसलिंग में टाल मटोल के ज़रीया तलबा का तालीमी साल ज़ाए कररही ही। तेलगु नाडो स्टूडैंटस फ़ैडरेशन ने रियास्ती हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि रियास्ती हुकूमत कौंसलिंग में मुख

हैदराबाद०६अगस्त (सियासत न्यूज़) रियास्ती हुकूमत एमसीट कौंसलिंग में टाल मटोल के ज़रीया तलबा का तालीमी साल ज़ाए कररही ही। तेलगु नाडो स्टूडैंटस फ़ैडरेशन ने रियास्ती हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि रियास्ती हुकूमत कौंसलिंग में मुख़्तलिफ़ बहानों के ज़रीया ताख़ीर कर रही है जिस के सबब तलबा का नुक़्सान होरहा है।

मिस्टर के रवी कुमार सैक्रेटरी टी एन ऐस एफ़ ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए चीफ़ मिनिस्टर को इस ताख़ीर के लिए ज़िम्मेदार क़रार देते हुए कहाकि चीफ़ मिनिस्टर इंजीनीयरिंग फ़ीस मसला को सुप्रीम कोर्ट में हल करने में नाकाम रहे और अब वुज़रा कमेटी के नाम पर कौंसलिंग में ताख़ीर का मुज़ाहरा कर रहे हैं।

मिस्टर के रवी कुमार ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से इख़तियार करदा मुख़ालिफ़ तलबा पालिसी के सबब रियासत के तलबा का तालीमी साल ख़दशात का शिकार बन चुका ही। उन्हों ने बताया कि रियास्ती हुकूमत फ़ीस की बाज़ अदायगी के लिए ख़ातिरख़वाह बजट की तख़सीस में नाकाम होचुकी है और अपनी ग़लतीयों की पर्दापोशी केलिए बहाने बाज़ी में मसरूफ़ है।

मिस्टर के रवी कुमार के इलावा दीगर टी एन ऐस एफ़ क़ाइदीन ने हुकूमत और चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से मुतालिबा किया कि हुकूमत तालीम के फ़रोग़के लिए इज़ाफ़ी फंड्स की तख़सीस का ऐलान करे और जल्द अज़ जल्द एमसीट कौंसलिंग की तारीख़ का ऐलान करी। इन क़ाइदीन ने इंतिबाह दिया कि अगर कौंसलिंग में मज़ीदताख़ीर की जाती है तो ऐसी सूरत में तलगो नाडो स्टूडैंटस फ़ैडरेशन की जानिब से बड़े पैमाने पर एहतिजाज किया जाएगा।

Top Stories