Wednesday , September 19 2018

हुकूमत की वाअदा ख़िलाफ़ी पर एहतिजाज में शिद्दत पैदा करने का इंतिबाह

हैदराबाद। २३ अगस्त (सियासत न्यूज़) तलंगाना पोलीटिक्ल ज्वाइंट ऐक्शन‌ कमेटी के एकवफ़द ने आज रियास्ती वज़ीर-ए-दाख़िला सबीता इंदिरा रेड्डी से मुलाक़ात की और उन्हें एक याददाश्त पेश करते हुए टी आर ऐस अरकान असैंबली की गिरफ़्तारी की मु

हैदराबाद। २३ अगस्त (सियासत न्यूज़) तलंगाना पोलीटिक्ल ज्वाइंट ऐक्शन‌ कमेटी के एकवफ़द ने आज रियास्ती वज़ीर-ए-दाख़िला सबीता इंदिरा रेड्डी से मुलाक़ात की और उन्हें एक याददाश्त पेश करते हुए टी आर ऐस अरकान असैंबली की गिरफ़्तारी की मुज़म्मत की। सदर नशीन जे ए सी प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम की क़ियादत में जय ए सी के क़ाइदीन ने पुलिस के रवैय्या की मुज़म्मत की और कहा कि अवामी मसाइल पर अवामी मुंख़बा नुमाइंदों को उन के हक़ से महरूम रखने की कोशिश की गई ही।

जय ए सी ने धमकी दी कि अगर शाम तक अरकान असम्बली की रिहाई अमल में नहीं लाई गई तो संगीन नताइजबरामद होंगी। प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम और स्वामी गौड़ ने कहा कि अरकान असम्बली को अवामी मसाइल पर नुमाइंदगी का इख़तियार है। तलंगाना के किसानों को मुनासिब बर्क़ी सरबराही का मुतालिबा करते हुए टी आर ऐस अरकान असैंबली वदीअत सुधा पहूंचे थी।

साबिक़ में वो ए पी ट्रांस्को के मैनेजिंग डायरेक्टर से इस मसला पर नुमाइंदगी करचुके हैं जिन्हों ने 7 घंटे बर्क़ी सरबराह करने का वाअदा किया था, लेकिन इस वाअदा पर अमल आवरी नहीं की गई जिस के बाइस अरकान असैंबली को एहतिजाज पर मजबूर होना पड़ा।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत , पुलिस के ज़रीया अवामी एहतिजाज को कुचलने की कोशिश कर रही है। प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने कहा कि टी आर ऐस अरकान असैंबली उन के हलक़ा जात में किसानों को दरपेश मसाइल के बारे में हुक्काम से नुमाइंदगी करना चाहते थी। उन्हों ने बताया कि हुकूमत, तलंगाना के मसाइल को यकसर नजरअंदाज़ कररही ही। सीमा । आंधरा के हुक्मराँ तलंगाना के साथ जांबदारी का रवैय्या इख़तियार किए हुए हैं। उन्हों ने अरकान असैंबली के साथ दहश्तगरदों जैसा सुलूक करने का इल्ज़ाम आइद किया। उन्हों ने कहा कि दहश्तगरदों से निमटने केलिए जो फ़ोर्स क़ायम की गई, इस के ज़रीया अरकान असैंबली को गिरफ़्तार किया गया।

उन्हों ने बलारम पुलिस स्टेशन में रखे गए अरकान असैंबली को बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी का मुतालिबा किया और कहा कि अगर हुकूमत अपने वादों पर अमल नहीं करेगी तो एहतिजाज में शिद्दत पैदा की जाएगी।

वज़ीर-ए-दाख़िला से नुमाइंदगी के बाद जवाइंट ऐक्शण कमेटी और तलंगाना एम्पलॉयज़ जे ए सी के क़ाइदीन ने बलारम पुलिस स्टेशन पहूंच कर भूक हड़ताल करने वाले टी आर ऐस अरकान असैंबली से मुलाक़ात की और उन से इज़हार यगानगत किया। एम्पलॉयज़ क़ाइदीन देवी प्रसाद और विट्ठल ने अरकान असैंबली की फ़ौरी रिहाई का मुतालिबा किया और कहा कि इस मसला पर तलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले वुज़रा को अपनी ख़ामोशी तोड़नी चाआई। हुकूमत ने साबिक़ में तीक़न दिया था कि वो किसानों को 7 घंटे बर्क़ी सरबराह करेगी लेकिन इस वाअदा पर अमल आवरी नहीं की गई। एम्पलॉयज़ जे ए सी ने भूक हड़ताल से इज़हार यगानगत करते हुए कहा कि हुकूमत की जानिब से मसला की अदम यकसूई की सूरत में वो भी एहतिजाज में शरीक होने तैय्यार हैं।

इसी दौरान तलंगाना नग़ारा समीती के सदर नागम जनार्धन रेड्डी ने भी भूक हड़ताली टी आर ऐस अरकान असम्बली से मुलाक़ात की और उन के एहतिजाज की ताईद की। उन्हों ने मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी पर तेलंगाना को नजरअंदाज़ करने का इल्ज़ाम आइद किया।

नागम जनार्धन रेड्डी ने कहा कि तलंगाना मैं बर्क़ी की अदम सरबराही के बाइस किसान कई एक मसाइल से दो-चार हैं और वो अपनी फसलों के बारे में ख़दशात का शिकार हैं।

उन्हों ने अरकान असैंबली की फ़ौरी रिहाई की मांग की और पुलिस के रवैय्याकी मुज़म्मत की। नागम जनार्धन रेड्डी ने चीफ़ मिनिस्टर से मुतालिबा किया कि वो बर्क़ी सरबराही के बारे में अपने मौक़िफ़ की फ़ौरी वज़ाहत करें, वर्ना तेलंगाना मैं बर्क़ी के मसला पर एहतिजाज शिद्दत इख़तियार करलेगा

TOPPOPULARRECENT