Wednesday , December 13 2017

हुकूमत की फ़लाही स्कीमात से अवाम मुतमइन और ख़ुश:हरीश राव‌

नारायण खेड़ 08 फ़रवरी:हलक़ा असेंबली नारायण खेड़ में रियासती वज़ीर आबपाशी हरीश राव‌ ने नारायण खेड़ में चुनाव मुहिम से मुताल्लिक़ टीआरएस क़ाइदीन के साथ रोड शो मुनज़्ज़म किया नारायण खेड़ के वेंकटशोरा टॉकीज़ के रूबरू ग्राउंड में माइनॉरिटी क़ाइद मुहम्मद मय्यत ख़ान की ज़ेरे निगरानी चुनाव जलसा मुनाक़िद किया गया इस जलसे में कांग्रेस और दुसरे पार्टीयों से ताल्लुक़ रखने वाले 600 ख़वातीन वज़ीर हरीश राव की मौजूदगी में टीआरएस में शमूलीयत इख़तियार की।

रियासती वज़ीर हरीश राव‌ ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि वर्ंगल हैदराबाद के चुनाव में टीआरएस पार्टी ने शानदार कामयाबी हासिल की। कांग्रेस और तेलुगु देशम पार्टीयों का सफ़ाया हो गया। 13 फ़रव‌री को हलक़ा असेंबली नारायण खेड़ में भी ज़िमनी चुनाव में यहां के अवाम टीआरएस उम्मीदवार अहम भोपाल रेड्डी को भारी अक्सरीयत से कामयाब करेंगे और कार के निशान को वोट देने की अवाम से अपील की।

उन्होंने कहा कि इस हलके के कांग्रेस तेलुगु देशम उम्मीदवारों की ज़मानतें ज़बत होंगी। उन्होंने कहा कि टीआरएस हुकूमत इक़तिदार पर आने के बाद कई फ़लाही स्कीमात को रूबा अमल लाया जिससे अवाम मुतमइन हैं। 200 रुपये पेंशन को 1000 रुपये कियागया। सफ़ैद कार्ड पर दिए जानेवाले चावल को एक फ़र्द को चार किलो से बढ़ा कर 6 किलो किया गया।

बर्क़ी घरों के लिए 24 घंटे बिला वक़फ़ा दी जा रही है। मुस्लिम लड़कीयों की शादी के लिए 51 हज़ार रुपये दिए जा रहे हैं। उन्होंने कहा कि हलक़ा असेंबली नारायण खेड़ पूरे तेलंगाना में पसमांदा हलक़ा है। इस हलके को तरक़्क़ी के लिए टीआरएस हुकूमत बरसर-ए-इक़तिदार आने के बाद 500 करोड़ मंज़ूर किया गया।

उस के अलावा नारायण खेड़ में मुस्लिम शादी ख़ाना के लिए 50 लाख मंज़ूर किए गए। क़ब्रिस्तान की हिसारबंदी के लिए 20 लाख ईदगाह की तौसी के लिए 10 लाख मंज़ूर किए गए।

TOPPOPULARRECENT