Sunday , December 17 2017

हुकूमत को कुल जमाती मीटिंग में पारलीमानी तात्तुल के ख़ातमे की उम्मीद

हैदराबाद 03 अगसट:पार्लियामेंट के मानसून सेशन के किसी काम काज के बगै़र इख़तेताम को पहूंचने के अंदेशों के बावजूद हुकूमत को उम्मीद हैके मीटिंग में पार्लियामेंट के तात्तुल को ख़त्म करलिया जाएगा।

ये मीटिंग अप्पोज़ीशन की तरफ से उठाए जाने वाले मसाइल का जायज़ा लेने के लिए तलब किया गया है। मर्कज़ी वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमूर एम वेंकया नायडू ने ये बात बताई। वेंकया नायडू ने कहा कि मुज़ाकरात के दौरान ज़रूरत पड़ने पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी भी मुदाख़िलत करसकते हैं।

नायडू ने मीडीया से बातचीत करते हुए कहा कि उन्होंने एक कुल जमाती मीटिंग तलब किया है और उन्हें उम्मीद हैके ये मीटिंग कामयाब होगी और हम तमाम मसाइल को हल करने और आगे बढ़ने में कामयाब होंगे।

कांग्रेस ज़ेर क़ियादत अप्पोज़ीशन जमातों ने वज़ीर-ए-ख़ारजा सुषमा स्वराज और चीफ़ मिनिस्टर वसुंधरा राज्य से साबिक़ आई पी एल कमिशनर ललित मोदी की मदद करने पर चीफ़ मिनिस्टर मध्य प्रदेश श्यौराज सिंह चौहान से इस्तीफफे का मुतालिबा करते हुए पार्लियामेंट की कार्रवाई को रोके हुए हैं।

वेंकया नायडू ने पार्लियामेंट का तात्तुल ख़त्म करने पर ज़ोर देते हुए इन तीनों बी जे पी क़ाइदीन की ताइद की और कहा कि जहां तक हुकूमत का सवाल है हम ने कुछ भी ग़लत नहीं किया है। कुछ भी गै़रक़ानूनी नहीं किया है और कुछ भी ग़ैर अख़लाक़ी नहीं किया है।

उन्होंने कहा कि हुकूमत किसी भी मसले पर तफ़सील के साथ तबादला-ए-ख़्याल के लिए तैयार है और वो हमेशा ही अप्पोज़ीशन के ख़्यालात का पास-ओ-लिहाज़ रखने आगे बढ़ना चाहती है शर्त ये हैके अप्पोज़ीशन की ख़ाहिश मुंसिफ़ाना हो।

इस सवाल पर आया मुज़ाकरात के दौरान वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी भी मुदाख़िलत करेंगे वेंकया नायडू ने कहा कि मीडीया रिपोर्टस की बजाये इस सिलसिले में उन्हें अप्पोज़ीशन से सवाल मिलना चाहीए। अगर इस पर मुबाहिस होते हैं और अगर मुज़ाकरात होते हैं और ज़रूरत महसूस की जाये तो वज़ीर-ए-आज़म मुदाख़िलत करसकते हैं।

TOPPOPULARRECENT