Friday , September 21 2018

हुकूमत को ख़तरा नहीं , गवर्नर की राय

हैदराबाद । 1 नवमबर । (सियासत न्यूज़ ) रियास्ती गवर्नर मिस्टर ई ऐस एल नरसिम्हन ने कहा कि तीन अरकान असबमली के अस्तीफ़ों से आंधरा प्रदेश में कांग्रेस हुकूमत अक़ल्लीयत में आ जाने का जो इस्तिदलाल पेश किया जा रहा है वो ग़लत है , हुकूमत को मुकम

हैदराबाद । 1 नवमबर । (सियासत न्यूज़ ) रियास्ती गवर्नर मिस्टर ई ऐस एल नरसिम्हन ने कहा कि तीन अरकान असबमली के अस्तीफ़ों से आंधरा प्रदेश में कांग्रेस हुकूमत अक़ल्लीयत में आ जाने का जो इस्तिदलाल पेश किया जा रहा है वो ग़लत है , हुकूमत को मुकम्मल अक्सरीयत है और कोई ख़तरा नहीं है ।

अरकान असबमली के अस्तीफ़ों को स्पीकर असबमली ने ज़ेर-ए-इलतिवा रखा है , किसी ने भी इन से हुकूमत को ख़त एतिमाद हासिल करने की हिदायत देने की अपील नहीं की है ।

दिल्ली में मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला मिस्टर पी चिदम़्बरम से मुलाक़ात के बाद मीडीया से बातचीत करते हुए गवर्नर ने कहा कि किरण कुमार रेड्डी की हुकूमत को कोई ख़तरा नहीं है, जन अरकान असबमली ने पहले इस्तीफ़ा दिए हैं इस पर स्पीकर असबमली ने हनूज़ कोई फ़ैसला नहीं किया है , इस को ज़ेर-ए-इलतिवा रखा है ।हुकूमत को मुकम्मल अक्सरीयत हासिल है , सिर्फ तीन अरकान असबमली के अस्तीफ़ों से हुकूमत अक़ल्लीयत में कैसे आसकती है और हुकूमत को ख़त एतिमाद हासिल करने की ज़रूरत भी नहीं है ।

तेलगुदेशम पार्टी और वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी की जानिब से गवर्नर को असबमली का इजलास तलब करने और हुकूमत को ख़त एतिमाद हासिल करने पर ज़ोर देने का मुतालिबा करने से मुताल्लिक़ पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए गवर्नर ने कहा कि उन्हें अभी तक इस तरह की कोई दरख़ास्त वसूल नहीं हुई है । रियासत में ला ऐंड आर्डर के ताल्लुक़ से इस्तिफ़सार पर उन्हों ने कहा कि ला ऐंड आर्डर पूरी तरह कंट्रोल में है ।

गवर्नर ने पोलावरम पराजकट पर सयासी जमातों के एतराज़ात पर पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि पराजकट की तामीर से कबायली तबक़ात को कोई नुक़्सान नहीं होगा और जिन क़बाइलीयों को नुक़्सान होरहा है हुकूमत उन के लिए बाज़ आबादकारी के इक़दामात करेगी।

TOPPOPULARRECENT