Thursday , June 21 2018

हुकूमत को तेलंगाना प्रॊजेक्ट‌स से कोई दिलचस्पी नहीं

हैदराबाद।१२ अगस्त (सियासत न्यूज़) टी आर ऐस रुकन असैंबली के टी रामा राव‌ ने इल्ज़ाम आइद किया कि रियास्ती हुकूमत को तलंगाना के प्राजेक्टस से कोई दिलचस्पी नहीं है। यही वजह है कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी तेलंगाना मैं ग़ियास प

हैदराबाद।१२ अगस्त (सियासत न्यूज़) टी आर ऐस रुकन असैंबली के टी रामा राव‌ ने इल्ज़ाम आइद किया कि रियास्ती हुकूमत को तलंगाना के प्राजेक्टस से कोई दिलचस्पी नहीं है। यही वजह है कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी तेलंगाना मैं ग़ियास पर मबनीबर्क़ी प्राजेक्टस की तामीर पर तवज्जा नहीं दे रहे हैं। आज अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रामा राव‌ ने चीफ़ मिनिस्टर पर इलाक़ाई असबीयत का मुज़ाहरा करने का इल्ज़ाम आइद किया।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना मैं नीदनोर और शंकर पली में ए पी जीनको नेग़ियास पर मबनी बर्क़ी प्रॊजेक्ट‌स के क़ियाम का फ़ैसला किया। गुज़श्ता आठ बरसों से गैस की अदम सरबराही के बाइस उन प्राजेक्टस का काम रुका हुआ है। चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी हालिया अर्सा में ग़ियास के अलाटमैंट केलिए नई दिल्ली गए लेकिन उन्हों ने दो ख़ानगी प्रॊजेक्ट‌स जी ऐम आर और लैंको के लिए ग़ियास के अलाटमैंट की नुमाइंदगी की।

अरकान-ए-पार्लीमैंट के साथ चीफ़ मिनिस्टर ने ख़ानगी प्राजेक्टस को ग़ियासअलॉट करने की सिफ़ारिश की जबकि तलंगाना के बर्क़ी पराजकटस के बारे में एक लफ़्ज़भी नहीं कहा। रामा राव‌ ने कहा कि वजए वाड़ा के रुकन पार्लीमैंट राजगोपाल के प्रॊजेक्ट‌ के लिए चीफ़ मिनिस्टर ने 33 अरकान-ए-पार्लीमैंट के साथ वज़ीर-ए-आज़म से नुमाइंदगीकी। उन्हों ने सवाल किया कि चीफ़ मिनिस्टर के पास ख़ानगी कंपनियों के लिए वक़्त है लेकिन उन्हों ने तलंगाना से मैडीकल नशिस्तों में नाइंसाफ़ी के मसला पर वज़ीर-ए-आज़मसे कोई नुमाइंदगी नहीं की है ।

उन्हों ने कहा कि पार्टी के अंदरूनी इख़तिलाफ़ात के सबब तलंगाना को मज़ीद नुक़्सान से दो-चार ना किया जाई। उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर से मुतालिबा किया कि वो तेलंगाना के बर्क़ी पराजकटस की तामीर का फ़ौरी आग़ाज़ करें। पोलावरम पराजकट की मुख़ालिफ़त करते हुए टी आर ऐस रुकन असम्बली ने कहा कि माहौलियात और जंगलात की मंज़ूरी के बगै़र ये पराजकट किस तरह तामीर किया जा सकता ही।

इस प्रॊजेक्ट की तामीर से तेलंगाना से नाइंसाफ़ी होगी। उन्हों ने इस प्रॊजेक्ट के मंसूबा में तब्दीली की मांग की और कहा कि तेलंगाना के लिए नुक़्सानदेह इस प्रॊजेक्ट‌ को रोकने केलिए टी आर ऐस क़ानूनी रास्ता इख़तियार करेगी। उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि पोलावरम प्रॊजेक्ट‌ पर ताहाल 4 हज़ार करोड़ रुपय ख़र्च किए जा चुके हैं।

हुकूमत को इस ख़र्च के बारे में अवाम से वज़ाहत करनी चाहिए । लैंको और जी ऐम आर को गैस की सरबराही हुकूमत की जानिब से अंजाम दी जा रही है लेकिन ये दोनों फ़ी यूनिट 3 रुपय ज़ाइद मुनाफ़ा हासिल कर रहे हैं। रामा राव‌ ने हुकूमत को इंतिबाह दिया कि वो लंगाना के साथ जांबदारी का रवैय्या तर्क करदे और तलंगाना की तरक़्क़ी में मुआविन साबित होने वाले प्रॊजेक्ट‌स के तामीरी कामों का फ़ौरी आग़ाज़ किया जाए।

TOPPOPULARRECENT