Sunday , December 17 2017

हुकूमत को 12 फ़ीसद रिजर्वेशन का वादा पूरा करने का चैलेंज: के जाना रेड्डी

नलगेंडा 11 जुलाई: साबिक़ वज़ीर-ए-दाख़िला-ओ-सी एलपी लीडर के जाना रेड्डी ने एलान किया कि अगर टीआरएस हुकूमत मुसलमानों को 12 फ़ीसद रिजर्वेशन को यक़ीनी बनाती है और फ़सल को आबी सरबराही अमल में लाने और 10 लाख एकर अराज़ी को सेराब करने के वादे को पूरा करती है तो वो सियासत से सबकदोश होजाएंगे। जाना रेड्डी नलगोंडा के मरयालगुड़ा में पार्टी के जायज़ा मीटिंग में क़ाइदीन और कारकुनों से ख़िताब कर रहे थे। मीटिंग में प्रदेश कांग्रेस सदर एन उत्तम कुमार रेड्डी अप्पोज़ीशन क़ाइद कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर पार्टी मुबस्सिर मिलो रवी रुकने असेंबली-ओ-साबिक़ वज़ीर के वेंकट रेड्डी के अलावा दुसरे शरीक थे।

जाना रेड्डी ने कहा कि मेरी इमेज को मुतास्सिर करने चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ ने रुकने असेंबली मरयालगुड़ा को पार्टी में शामिल किया है। उन्होंने बताया कि चुनाव में ग़रीब बच्चों की फ़ीस अदायगी और मुसलमानों को अंदरून 4 माह 12 फ़ीसद रिजर्वेशन फ़राहम करने का वादा-ओ-तीक़नात देते हुए गुमराह किया गया। इक़तिदार पर फ़ाइज़ हो कर 2 साल से ज़ाइद का अरसा गुज़रने के बावजूद मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी में तसाहुल बरता जा रहा है।

ज़िला को दूसरी फ़सल के लिए आबरसानी अमल में लाने और 10 लाख एकर अराज़ी को सेराब करने का वादा किया गया जो अभी पूरा नहीं हुवा। सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी उत्तम कुमार रेड्डी ने कहा कि केसीआर को इक़तिदार हासिल होते ही नागरजुना सागर प्रोजेक्ट ख़ुशक हो गया है। दलितों को 3 एक़र अराज़ी मुसलमानों को 12 फ़ीसद रिजर्वेशन डबल बेडरूम मकानात-ओ-दुसरे गुमराह कुन एलानात से अवाम को सब्ज़-बाग़ दिखाया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT