Tuesday , December 19 2017

हुकूमत गरीबों और किसानों की ख़िदमत के लिए वक़्फ़

महबूबनगर 13: मार्च: चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश किरण कुमार रेड्डी ने आज महबूबनगर ज़िला के धुन्नू उड़ा मंडल के मौज़ा मंदीपली में रेवन्यू सदसो का आग़ाज़ करते हुए कहा कि देही सतह पर आराज़ीयात के तनाज़आत की यकसूई के लिए रेवन्यू सदसो का आज से रि

महबूबनगर 13: मार्च: चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश किरण कुमार रेड्डी ने आज महबूबनगर ज़िला के धुन्नू उड़ा मंडल के मौज़ा मंदीपली में रेवन्यू सदसो का आग़ाज़ करते हुए कहा कि देही सतह पर आराज़ीयात के तनाज़आत की यकसूई के लिए रेवन्यू सदसो का आज से रियासत भर मे इनइक़ाद अमल मे आरहा है ।

उन्हों ने कहा कि रियासत के जुमला 1100 मंडलों के 28000 मवाज़आत मे रेवन्यू सदसो का एहतिमाम किया जा रहा है । देही सतह पर अराज़ी तनाज़आत की आजलाना यकसूई और मुस्तहिक़ मालकीयन को पट्टेदार पास बिक जारी करना सरकारी आराज़ीयात जो कि किसानों मे तक़सीम की गई हैं , काशत के लायक़ बनाते हुए तरक़्क़ी देना रेवन्यू सदसो के प्रोग्राम मे शामिल है ।

इस प्रोग्राम के तहत 10 अप्रैल तक रेवन्यू और दूसरे मह्कमाजात के मसाइल पर मुश्तमिल दरख़्वास्तें वसूल की जाएंगी। पिछ्ले रेवन्यू सदसो का ज़िक्र करते हुए उन्हों ने बताया कि 692822 दरख़्वास्तें वसूल हुई थीं जिस के मिनजुमला 686014 शिकायात की यकसूई की गई ।

चीफ मिनिस्टर ज़रीये हेलीकाप्टर तकरीबन एक घंटा ताख़ीर से धुन्नू उड़ा पहुंचे और फिर इस के बाद सीधे बज़रीया बस मंदीपली पहुंचे । यहां इस बात का ज़िक्र बेजा ना होगा कि ये मौज़ा आँजहानी एमएल ए श्री सी नरसी रेड्डी का आबाई वतन है जोर यासती वज़ीर इत्तेलाआत डी के अरूना के वालिद थे ।

चीफ मिनिस्टर ने इस मौके पर एस सी और एसटी के अरकान से बात की और उन के मसाइल से वाक़फ़ियत हासिल की । चीफ मिनिस्टर के हाथों हनोहमां नामी एक ख़ातून को पट्टादार पास बुक जारी की गई और चीफ मिनिस्टर ने इस मौज़ा में विलेज रेवन्यू ऑफीसर की इमारत का इफ़्तेताह किया और कहा कि तमाम रियासत मे इस तरह के इमारतें तामीर की जा रही हैं ।

उन्हों ने बताया कि अवामी सहूलतों के लिए कांग्रेस हुकूमत वक़्फ़ होचुकी है । इस मौके पर डी के अरूना की ख़ाहिश पर मंदीपली मौज़ा में सी सी रोड और ड्रेन लाएँ के लिए 50 लाख रुपये की रक़म का एलान किया । रियासती वज़ीर माल डाक्टर रग्घू वीरा रेड्डी और इंचार्ज वज़ीर एम कुमार रेड्डी चीफ मिनिस्टर के हमराह थे । धुन्नू उड़ा मे जल्सा-ए-आम को मुख़ातब करते हुए चीफ मिनिस्टर ने कहा कि कांग्रेस हुकूमत अवाम तक फ़लाही सकिमात पहुंचाने मे हमेशा संजीदा रही है।

इंदिरा जला प्रभा का ज़िक्र करते हुए उन्हों ने कहा कि एस सी , एस टी , बी सी और गरीब अवाम में रियासत भर में 61 लाख अकऱ् आराज़ीयात की तक़सीम अमल में आई है। ओहदेदारों को उन्हों ने हिदायात दी कि जो शिकायती दरख़्वास्तें वसूल होती हैं उस की यकसूई करली जाये। बुलंद आवाज़ में कहा कि अवाम अपने क़ाइद को 5 साल का मौक़ा देकर मुंतख़ब करती है , में बहैसियत चीफ मिनिस्टर ज़िला महबूबनगर का आठ मर्तबा दौरा करचुका हूँ। उन्हों ने अवाम से सवाल किया कि आप के एम पी श्री के सी आर कितने मर्तबा यहां आए और कितने मसाइल हल किए ।

हमारी हुकूमत को जो गरीबों की भलाई के लिए काम कर रही है उस को गिराने की धमकी के सी आर की तरफ से दी जा रही है । अवाम बेहतर जानते हैं कि अवाम का सच्चा हमदरद कौन है । उन्हों ने इस एतिमाद का इज़हार किया कि इस हुकूमत को कोई ताक़त नहीं गिरा सकती । के सी आर के साथ अगर जगन मोहन रेड्डी भी आ जाएं तो अवाम का एतेमाद हमारे साथ ही रहेगा और हमारी हुकूमत 2014 तक अपनी मीआद मुकम्मल करलेगी और गरीबों की ख़िदमत करती रहेगी ।

इस मौके पर चीफ मिनिस्टर ने 12 करोड़ 75 लाख रुपये के असासा जात भी तक़सीम किए । जलसा में वज़ीर माल रग्घू वीरा रेड्डी ने कहा कि रेवन्यू सदसो के दौरान कोई भी बदउनवानीयाँ बर्दाश्त नहीं की जाएंगी ।

महबूबनगर को ख़ुसूसी तालीमी पिया केज और मकथल में डिग्री कॉलेज के क़ियाम का भी चीफ मिनिस्टर ने एलान क्या । इस मौके पर डी के अरूना , एम कुमार रेड्डी , वीरा रेड्डी नारायण, एमएल ए य‌ला रेड्डी ने भी मुख़ातब किया ।

TOPPOPULARRECENT