हुकूमत तेलंगाना की 26 जून को निज़ाम कॉलेज ग्रांऊड पर दावते इफ़तार

हुकूमत तेलंगाना की 26 जून को निज़ाम कॉलेज ग्रांऊड पर दावते इफ़तार
Click for full image

हैदराबाद 15 जून: चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव‌ ने तेलंगाना की सरकारी मिशनरी को ईद रमज़ान उल-मुबारक से पहले सारी रियासत और दोनों शहरों में वाक़्ये तमाम मसाजिद और ईदगाहों पर बेहतर इंतेज़ामात करने की हिदायत की है। चीफ़ मिनिस्टर केसीआर ने अपने डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली और चीफ़ सेक्रेटरी डॉ राजीव शर्मा के साथ अपने कैंप ऑफ़िस पर इस ज़िमन में एक आला सतही मीटिंग तलब किया जिसमें उन्होंने कहा कि 26 जून को निज़ाम कॉलेज ग्रांऊड पर हुकूमत की तरफ से मर्कज़ी दावत इफ़तार का एहतेमाम किया जाएगा। छः दिन तक दोनों शहरों के अलावा तेलंगाना के तमाम अज़ला में वाक़्ये 95 असेंबली हलक़ों में बड़े पैमाने पर रमज़ान उल-मुबारक की ख़ुसूसी तक़ारीब का जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ इनइक़ाद अमल में लाया जाएगा।

केसीआर ने कहा कि वो 26 जून को निज़ाम कॉलेज ग्रांऊड पर मुनाक़िद शुदणी मर्कज़ी दावत इफ़तार में शिरकत करेंगे और ओहदेदारों को हिदायत की के इस तक़रीब में तमाम क़ाइदीन, मुमताज़ शख़्सियात, पेशवायान मज़ाहिब, बैरूनी ममालिक के सफ़ीरों और कौंसिलों को भी मदऊ किया जाये। चीफ़ मिनिस्टर ने ओहदेदारों को ये हिदायत भी की के इन तक़ारीब के दौरान तमाम दरकार सहूलतों की ब-आसानी दस्तयाबी को बहरसूरत यक़ीनी बनाया जाये।

केसीआर ने ओहदेदारों से कहा कि ईद-उल-फ़ित्र के मौके पर 17 ता 22 जून तमाम मसाजिद और दीनी मदारिस के अलावा यतीम ख़ानों में दो लाख मुसलमानों में मुफ़्त मलबूसात तक़सीम किए जाएं। केसीआर ने तमाम बड़ी मसाजिद को सजाने और मुस्लियों को तमाम बुनियादी सहूलतें फ़राहम करने का फ़ैसला भी किया है।

Top Stories