Wednesday , November 22 2017
Home / AP/Telangana / हुकूमत तेलंगाना श्रीलंका के साथ ताल्लुक़ात को बेहतर बनाने संजीदा

हुकूमत तेलंगाना श्रीलंका के साथ ताल्लुक़ात को बेहतर बनाने संजीदा

हैदराबाद 02 जुलाई: चीफ़ सेक्रेटरी डॉ राजीव शर्मा ने कहा कि तेलंगाना हुकूमत पड़ोसी ममालिक जैसे श्रीलंका के साथ ताल्लुक़ात को बेहतर करने में संजीदा है और सयाहत, सेहत और समाजी शोबों में बाहमी तआवुन के हक़ में है।

चीफ़ सेक्रेटरी ने उनसे मुलाक़ात करने वाले श्रीलंका के सहाफ़ीयों से उन ख़्यालात का इज़हार किया। श्रीलंका के 15 रुकनी सहाफ़ती वफ़द ने चीफ़ सेक्रेटरी से मुलाक़ात की जो रियासत के तीन रोज़ा दौरे पर हैं। इस वफ़द में श्रीलंका के अख़बारात के एडिटरस और सीनीयर सहाफ़ी शामिल हैं।

चीफ़ सेक्रेटरी ने वफ़द का ख़ौरमक़दम करते हुए तेलंगाना की तारीख़ी और सक़ाफ़्ती एहमीयत से वाक़िफ़ किराया। उन्होंने कहा कि हैदराबाद कई शोबाजात जैसे इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी, फार्मा, अदवियात की तैयारी और एरो स्पेस में मुल्क में नुमायां मुक़ाम रखता है। दिफ़ा,साइंस, टेक्नालोजी और दुसरे अहम शोबाजात के रिसर्च सेंटरस हैदराबाद में क़ायम हैं।

कमिशनर इत्तेलाआत-ओ-तालुकात-ए-आमा ने श्रीलंका के सहाफ़ीयों को बताया कि रियासत में कई टीवी चैनल्स और अख़बारात रियासत की तरक़्क़ी में अहम रोल अदा कर रहे हैं। तेलंगाना रियासत की तशकील के बाद हर शोबे में तेज़ी से तरक़्क़ी हो रही है।

TOPPOPULARRECENT