Friday , December 15 2017

हुकूमत ने हिंद – पाक हाकी सीरीज़ खत्म करदी

नई दिल्ली 16 मार्च : हिंदूस्तान और पाकिस्तान के बीच‌ सिफ़ारती(सम्झोता) ताल्लुक़ात में कशीदगी के वजह से फिर एक मर्तबा इस का असर स्पोर्टस पर दिखाई दे रहा है जैसा कि हिंदूस्तानी हुकूमत ने सेक्योरिटी सतह पर दोनों ममालिक के बीच‌ हाकी सीरीज़ को खत्म‌ कर दिया है ।

क्योंकि हिंदूस्तानी हुकूमत ने आज पाकिस्तानी टीम की मेज़बानी और हिंदूस्तानी हाकी टीम की पाकिस्तान रवानगी की इजाज़त नहीं दी । हाकी इंडिया के मुसद्दिक़ा ज़राए के बमूजब गुजिश्ता रोज़ उन्हें वज़ारत-ए-ख़ारजा की जानिब से ये हिदायत मिली कि वो दोनों ममालिक के बीच‌ बाहमी हाकी सीरीज़ को खत्म‌ करदे।

ख़बररसां एजेंसी पी टी आई से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए हाकी इंडिया के ज़राए ने कहा कि हिंदूस्तान और पाकिस्तान के बीच‌ बाहमी हाकी सीरीज़ को खत्म‌ कर दिया गया है क्योंकि वज़ारत बराए बैरूनी उमूर ने हमें इस बात की इजाज़त नहीं दी है। वज़ारत की जानिब से गुजिश्ता रोज़ हमें एक फेक्स मिला जिस में हमें हिदायत दी गई कि हम पाकिस्तानी टीम की मेज़बानी ना करें और पाकिस्तान के दौरे पर अपनी टीम को रवाना ना करें ।

मुजव्वज़ा सीरीज़ के बारे में पाकिस्तानी टीम आइन्दा माह हिंदूस्तान का दौरा करनेवाली थी और वो 5 टेस्ट मुक़ाबलों पर मुश्तमिल सीरीज़ में हिंदूस्तान का मुक़ाबले करनेवाली थी और इस तरह तक़रीबन 7 साल‌ के अर्सा के दौरान दो कट्टर हरीफ़ टीमों के बीच‌ हाकी सीरीज़ के होने के इमकानात थे ।

उमीद की जा रही थी कि पाकिस्तानी टीम 5 ता 15 अप्रेल रांची लखनऊ दिल्ली मोहाली और जालंधर में मुक़ाबले खेलने वाली थी । बादअज़ां हिंदूस्तानी टीम जवाबी मुक़ाबलों केलिए पाकिस्तान का दौरा करते हुए 23 अप्रेल से लाहौर फैसलाबाद कराची और स्यालकोट में पाँच मुक़ाबले खेलने वाली थी।

वाज़ह रहे कि हिंदूस्तान और पाकिस्तान के दरमयान आख़िरी मर्तबा बाहमी सीरीज़ 2006-ए- में खेली गई थी जहां पाकिस्तान ने तीन मुक़ाबलों में कामयाबी और एक में शिकस्त बर्दाश्त की थी जबकि दीगर दो मुक़ाबले बगै़र किसी नतीजा के ख़त्म हुए थे । हिंदूस्तान और पाकिस्तान के दरमयान मुजव्वज़ा हाकी सीरीज़ के खत्म‌ होने से क़बल रवां माह ही हुकूमत की हिदायत पर दोनों ममालिक के दरमयान मुनाक़िद शुदणी असनोकर सीरीज़ को भी खत्म‌ कर दिया गया है ।

TOPPOPULARRECENT