Saturday , December 16 2017

हुकूमत पर अवाम को इस्लाहात के समरात से महरूम करनेका इल्ज़ाम

तेलगू देशम पार्टी ने अपने दौर-ए-इक्तदार में मुख़्तलिफ़ इस्लाहात के ज़रीया अवाम को सहूलतें फ़राहम करने के इक़दामात किए थे, लेकिन कांग्रेस ने इक़तिदार हासिल करते हुए अवाम को इस्लाहात के समरात से महरूम करते हुए अपने मफ़ादात के तह

तेलगू देशम पार्टी ने अपने दौर-ए-इक्तदार में मुख़्तलिफ़ इस्लाहात के ज़रीया अवाम को सहूलतें फ़राहम करने के इक़दामात किए थे, लेकिन कांग्रेस ने इक़तिदार हासिल करते हुए अवाम को इस्लाहात के समरात से महरूम करते हुए अपने मफ़ादात के तहफ़्फ़ुज़ के इक़दामात का आग़ाज़ करदिया है, जिस के सबब रियासत भर में अवाम कई मसाइल का शिकार हैं।

सदर तेलगू देशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने आज हलक़ा असेंबली कुव्वुर (ज़िला नेलूर) से अपनी इंतिख़ाबी मुहिम का आग़ाज़ करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया। मिस्टर नायडू ज़िमनी इंतेख़ाबात की इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान तमाम सात असेंबली हलक़ा जात में तेलगू देशम उम्मीदवारों की कामयाबी के लिए दौरा करेंगे।

सदर तेलगू देशम ने कुव्वुर में अवाम से ख़िताब के दौरान पार्टी छोड़कर वाई ऐसआर कांग्रेस में शमूलीयत इख़तियार करने वाले साबिक़ रुक्न असेंबली मिस्टर एन प्रसन्ना कुमार रेड्डी को धोका बाज़ क़रार देते हुए बताया कि तेलगू देशम पार्टी ने एन प्रसन्ना कुमार रेड्डी को सयासी ज़िंदगी फ़राहम की थी, लेकिन उन्हों ने एहसान फ़रामोशी का मुज़ाहरा करते हुए ना सिर्फ तेलगू देशम पार्टी को धोका दिया, बल्कि अपने हलक़ा के अवाम के एतिमाद को भी ठेस पहुंचाया।

मिस्टर नायडू ने दौरान ख़िताब बताया कि ज़िमनी इंतेख़ाबात में कांग्रेस और वाई ऐस आर कांग्रेस को वोट देना अपने वोट को ज़ाए करने के मुतरादिफ़ है, चूँ कि रियासत में अवाम कांग्रेस के हर्बों और वाई ऐस आर कांग्रेस की बद उनवानीयों से वाक़िफ़ हो चुके हैं। सदर तेलगू देशम पार्टी ने बताया कि तेलगू देशम ने एक साबिक़ रियास्ती वज़ीर को हलक़ा असेंबली कुव्वुर से मैदान में उतारा है।

उन्हों ने बताया कि तेलगू देशम पार्टी इंतेख़ाबात में अवाम की ख़िदमत के लिए हिस्सा लेती है,बाअज़ लोगों के इक़दामात पार्टी पर मुसल्लत नहीं किए जा सकते। उन्हों ने बताया कि प्रसन्ना कुमार रेड्डी ने अवाम से वोट हासिल करने के बाद अवाम को नजर अंदाज़ करते हुए ये साबित करदिया है कि उन्हें अवाम से नहीं, बल्कि सिर्फ़ इक़तिदार से लगाउ है। मिस्टर नायडू ने बताया कि तेलगू देशम पार्टी बहुत जल्द रियासत में दुबारा इक़तिदार हासिल करेगी।

उन्हों ने कहा कि रियास्ती हुकूमत तहफ़्फुज़ात के कोटे में तख़फ़ीफ़ और अवाम को धोका देने के लिए मुख़्तलिफ़ इसकीमात का ऐलान करते हुए रियासत के अवाम को धोका का शिकार बना रही है। मिस्टर नायडू ने बताया कि कुव्वुर असेंबली हलक़ा में अवाम ने प्रसन्ना कुमार रेड्डी को जिस तरह तेलगू देशम पार्टी के टिकट पर मुक़ाबलाकरने की सूरत में कामयाब बनाया था, इसी तरह हलक़ा के अवाम प्रसन्ना कुमार रेड्डी की क़िस्मत का फ़ैसला करेंगे।

TOPPOPULARRECENT