Wednesday , September 19 2018

हुकूमत पर ख़वातीन का तहफ़्फ़ुज़ करने में नाकामी का इल्ज़ाम

हैदराबाद 21 अप्रैल (सियासत न्यूज़) वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की एज़ाज़ी सदर मिसिज़ विजयम्मां और शर्मीला ने दिल्ली में 5 साला लड़की की इस्मतरेज़ि के ख़िलाफ़ मुँह पर स्याह पट्टी बांध कर एहतेजाजी धरना मुनज़्ज़म करते हुए ख़वातीन का त

हैदराबाद 21 अप्रैल (सियासत न्यूज़) वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की एज़ाज़ी सदर मिसिज़ विजयम्मां और शर्मीला ने दिल्ली में 5 साला लड़की की इस्मतरेज़ि के ख़िलाफ़ मुँह पर स्याह पट्टी बांध कर एहतेजाजी धरना मुनज़्ज़म करते हुए ख़वातीन का तहफ़त करने में हुकूमत नाकाम हो जाने का इल्ज़ाम आइद किया।

ज़िला कृष्णा में मिसिज़ शर्मीला पदयात्रा कर रही हैं। मिसिज़ विजयम्मां अनी गंडलापाडो में एहतेजाजी धरना मुनज़्ज़म किया। इस प्रोग्राम में वासी रेड्डी पदमा के इलावा दूसरों ने शिरकत की। मिसिज़ विजयम्मां ने कहा कि रियासती और मर्कज़ी हुकूमतें ख़वातीन का तहफ़्फ़ुज़ करने में नाकाम हो गई।

मुल्क के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर हर दिन ख़वातीन और लड़कीयों की इस्मतरेज़ि की जा रही है, ज़ुलम और ज़्यादती की जा रही है, क़त्ल किया जा रहा है मगर हुकूमत तमाशाई बनी हुई है।

माज़ी में भी चंद्र बाबू नायडू के तेलुगु देशम दौरे हुकूमत में ख़वातीन का कोई तहफ़्फ़ुज़ नहीं था उसी दौर का दुबारा अहया हो गया है।

TOPPOPULARRECENT