हुकूमत मग़रिबी बंगाल की सदर जमहूरीया को तहनियत ( सम्मान)

हुकूमत मग़रिबी बंगाल की सदर जमहूरीया को तहनियत  ( सम्मान)
कोलकता, १५ सितंबर ( पी टी आई) सदर जमहूरीया (राष्ट्रपति) परनब मुकर्जी की हुकूमत मग़रिबी बंगाल की जानिब से तहनीती तक़रीब मुनाक़िद ( आयोजित) की गई । चीफ़ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी ने उन के इस्तिक़बाल ( स्वागत) के लिए सुर्ख़ (लाल) क़ा

कोलकता, १५ सितंबर ( पी टी आई) सदर जमहूरीया (राष्ट्रपति) परनब मुकर्जी की हुकूमत मग़रिबी बंगाल की जानिब से तहनीती तक़रीब मुनाक़िद ( आयोजित) की गई । चीफ़ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी ने उन के इस्तिक़बाल ( स्वागत) के लिए सुर्ख़ (लाल) क़ालीन बिछाने में कोई दक़ीक़ा ( कसर) उठा नहीं रखा ।

एयर पोर्ट पर गार्ड आफ़ ऑनर पेश किया गया । नेता जी इंडोर स्टेडीयम में इन का शानदार अवामी इस्तिक़बाल किया गया । रियास्ती हुकूमत ( राज्य सरकार) ने परनब मुकर्जी की बहैसीयत सदर जमहूरीया पहले दौरा कोलकता को यादगार बनाने में कोई कसर बाक़ी नहीं रखी ।

चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी ने कहा कि हमें फ़ख़र है कि एक बंगाली सदर जमहूरीया के ओहदा पर फ़ाइज़ है । उन के साथ हमारे रवाबित (सबंध) तवील मुद्दती ( बहुत पुराना) हैं और देरपा ( आगे ) भी रहेंगे । इन में परनब मुकर्जी से उन्हें परनब दा के नाम से मुख़ातब ( संबोधित) करने की इजाज़त तलब की ।

वो सदर जमहूरीया के एज़ाज़ ( सम्मान) में मुनाक़िदा शहरी इस्तिक़बालीया तक़रीब से ख़िताब कर रही थीं । उन्हों ने कहा कि परनब मुकर्जी तवील मुद्दत से मग़रिबी बंगाल में अवाम की ख़िदमत में मसरूफ़ ( Busy/ ब्यस्त)हैं और उन्हों ने कई बोहरान ( संकट) दूर किए हैं जो मुल़्क की सियासत और मईशत को दरपेश थे ।

Top Stories