Sunday , February 25 2018

हुकूमत यू पी के ख़िलाफ़ मुक़ामी बी जे पी अरकान का एहतेजाज

बर्क़ी बोहरान और नज़म-ओ-ज़बत की अबतर सूरत-ए-हाल पर शदीद तन्क़ीद

बर्क़ी बोहरान और नज़म-ओ-ज़बत की अबतर सूरत-ए-हाल पर शदीद तन्क़ीद

उत्तर प्रदेश के भारतीय जनता पार्टी से ताल्लुक़ रखने वाले अरकाने पार्लियामेंट‌ ने आज रियासत गीर सतह पर एहतेजाज किया। वो बर्क़ी बोहरान और नज़म‍-ओ‍-ज़ब्त की नाक़िस सूरत-ए-हाल के अलावा दीगर मसाइल पर एहतेजाज कररहे थे। रियासत के तक़रीबन 50 अरकान-ए‍‍-पार्लियामेंट‌ ने हज़रत गंज के जी पी ओ पार्क में धरना दिया ताकि बर्क़ी बोहरान, नज़म‍-ओ‍-ज़ब्त की अबतर सूरत-ए-हाल और दीगर अवामी मसाइल पर एहतेजाज किया जा सके।

बी जे पी के तर्जुमान विजय‌ बहादुर पाठक ने कहा कि लोक सभा इंतेख़ाबात में जो जारीया साल के अवाइल में मुनाक़िद किए गए थे, पार्टी ने 80 में से 71 नशिस्तें हासिल की हैं। उन्हों ने कहा कि इसी किस्म के धरने ज़िलई सतह पर मुक़ामी शाख़ों की जानिब से मुनाक़िद किए जाऐंगे। पाठक ने कहा कि रियासत गीर धरने करने का फ़ैसला रियासती मजलिस-ए-आमला का इजलास में जो गुज़श्ता माह बृंदावन में मुनाक़िद हुआ था, किया गया था।

उन्होंने कहा कि अरकान‍-ए‍-पार्लियामेंट‌, गवर्नर राम नायक को आज बादअज़ां एक याददाश्त पेश करेंगे। तर्जुमान ने इल्ज़ाम आइद किया कि नज़म-ओ-क़ानून की सूरत-ए-हाल का तख़मीना ख़वातीन और लड़कीयों के ख़िलाफ़ जराइम के वाक़ियात की तादाद से किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT