Wednesday , September 26 2018

हुकूमत वज़ीर-ए-आज़म को लोक पाल के तहत लाने तैयार

नई दिल्ली, १७ दिसम्बर: (पी टी आई) आइन्दा हफ़्ता पार्लीमैंट में पेशकश केलिए लोक पाल बल को क़तईयत देने के दौरान हुकूमत कल जमाती इजलास में पेश की हुई कई तजावीज़ को इस में शामिल करने के बारे में खुला ज़हन रखती है, जिन में वज़ीर-ए-आज़म को लोक पाल

नई दिल्ली, १७ दिसम्बर: (पी टी आई) आइन्दा हफ़्ता पार्लीमैंट में पेशकश केलिए लोक पाल बल को क़तईयत देने के दौरान हुकूमत कल जमाती इजलास में पेश की हुई कई तजावीज़ को इस में शामिल करने के बारे में खुला ज़हन रखती है, जिन में वज़ीर-ए-आज़म को लोक पाल के दायराकार में लाना भी शामिल है। ताहम इस के साथ कुछ तहफ़्फुज़ात भी होंगी।

हुकूमत एस सी , एस टी और दीगर के लिए 50 फ़ीसद कोटा फ़राहम करने केलिए भी तैयार है। तवक़्क़ो हीका पैर के दिन इस बल पर का बीनी इजलास में ग़ौर किया जायेगा। हुकूमत सरमाई इजलास के 22 दिसम्बर को इख़तताम से पहले ये बिल पार्लीमेंट में पेश करने की ख़ाहां है।

इस क़ानूनसाज़ी की हसासीयत के पेशे नज़र वुज़रा का एक ग्रुप बिशमोल वज़ीर फ़ीनानस परनब मुकर्जी, वज़ीर-ए-दाख़िला चिदम़्बरम, वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद और मुमलिकती वज़ीर बराए पर्सोनल वे नारायण स्वामी इस बल को पार्लीमैंट में पेश करने से पहले उसे क़तईयत दे रहे हैं। बिल में पारलीमानी स्टैंडिंग् कमेटी की सिफ़ारिशात को शामिल करने के इलावा मुख़्तलिफ़ पार्टीयों की तजावीज़ भी शामिल की जाएंगी।

TOPPOPULARRECENT