Thursday , December 14 2017

हुकूमुत वफ़्फ़ी आर टी सी मुलाज़मीन के लवाहिक़ीन को मुलाज़मत से चीफ़ मिनिस्टर का इत्तिफ़ाक़(सहमति)

हैदराबाद ।१‍‍‍‍६नवंबर : ए पी ऐस आर टी सी नैशनल मज़दूर यूनीयन की नुमाइंदगी पर चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने आर टी सी में ख़िदमत अंजाम देते हुए इंतिक़ाल कर जाने वाले मुलाज़मीन के पसमानदगान में किसी को रोज़गार फ़राहम कर

हैदराबाद ।१‍‍‍‍६नवंबर : ए पी ऐस आर टी सी नैशनल मज़दूर यूनीयन की नुमाइंदगी पर चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने आर टी सी में ख़िदमत अंजाम देते हुए इंतिक़ाल कर जाने वाले मुलाज़मीन के पसमानदगान में किसी को रोज़गार फ़राहम करने अहकाम की इजराई से इत्तिफ़ाक़ (सहमति)कर लिया है ।

सदर यूनीयन मिस्टर ऐम नागेश्वररा और जनरल सैक्रेटरी सय्यद महमूद ने बताया कि इस फ़ैसले के बाद तमाम ज़ेर अलतवा मुआमलात की यकसूई होजाएगी और मुतवफ़्फ़ी मुलाज़मीन के रिश्तेदारों को रोज़गार हासिल होगा । उन्हों ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर ने यूनीयन की नुमाइंदगी पर रियासत में ख़िदमात अंजाम देने वाले 4000 ड्राईवरस-ओ-कुंड एक्टर्स की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाने से भी उसूली इत्तिफ़ाक़(सहमति) कर लिया है ।

यूनीयन का मुतालिबा था कि रियासत भर में जुमला 17,000 कंडक्टर्स-ओ-ड्राईवरस को बाक़ायदा बनाया जाये ताहम चीफ़ मिनिस्टर ने पहले मरहला में चार हज़ार कंट्टर एक्ट मुलाज़मीन की ख़िदमात बाक़ायदा बनाने का फ़ैसला किया है और ये काम जनवरी 2013 तक मुकम्मल कर लिए जाने का इमकान है । यूनीयन के वफ़द ने चीफ़ मिनिस्टर से इन फ़ैसलों पर इज़हार-ए-तशक्कुर(शुक्रिया) किया है ।

TOPPOPULARRECENT