Friday , December 15 2017

हुक्मराँ जमात के 99 फ़ीसद वुज़रा के नईम से ताल्लुक़ात: कृष्णया

हैदराबाद 17 सितम्बर: एल्बीनगर के तेलुगू देशम रुकने असेंबली आर कृष्णया ने सनसनीखेज़ इन्किशाफ़ किया कि एनकाउंटर में महलूक ख़ौफ़नाक गैंगस्टर उन्हें ( कृष्णया को ) इस रियासत के चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे पर देखना चाहता था। उन्होंने कहा कि हुक्मराँ जमात के 99 फ़ीसद अहम क़ाइदीन जिनमें वुज़रा , अरकाने पार्लियामेंट और अरकाने असेंबली भी शामिल हैं। नईम से माली ताल्लुक़ात रखते थे। उन्होंने वाज़िह किया कि महलूक गैंगस्टर से उनकी किसी मालीयाती मुआमलत या रुकमी लेन देन का कोई इल्ज़ाम साबित होने पर वो सख़्त से सख़्त सज़ा क़बूल करने के लिए तैयार हैं।

कृष्णया ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए एतराफ़ किया कि नईम के साथ उनके उस वक़्त रवाबित थे जब वो माइ नवाज़ तलबा तंज़ीम रयाडीकल स्टूडेंटस यूनीयन से वाबस्ता था। लेकिन ये ताल्लुक़ात माली नौईयत के नहीं थे। नईम की ख़ाहिश थी कि मैं चीफ़ मिनिस्टर बन जाऊं। करशनया ने एनकाउंटर में नईम की हलाकत पर हुकूमत की ताईद की और कहा कि हालिया अरसे के दौरान वो (नईम) कई लोगों पर मज़ालिम में शामिल था।

कृष्णया ने कहा कि नईम के नाम पर हुकूमत अब मुझे बदनाम करने की कोशिश कर रही है। ख़ुसूसी तहक़ीक़ाती टीम (एस आई टी ) की तरफ़ से अगर मुझे कोई नोटिस दी जाती है तो में इस का जवाब देने तैयार हूँ। उन्हों ने कहा कि एस आई टी तहक़ीक़ात में कोई शफ़्फ़ाफ़ियत नहीं है।

चुनांचे सीबीआई के ज़रीये तहक़ीक़ात की ज़रूरत है। करशनया ने इल्ज़ाम आइद किया कि रियासती हुकूमत महिज़ सियासी मुहर्रिकात के सबब उन्हें निशाना बना रही है। उन्होंने कहा कि हुकूमत के लिए ये कहना दरुस्त नहीं होता कि चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे के लिए मैंने नईम के साथ काम किया था, चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे पर फ़ाइज़ किसी शख़्स के शायान-ए-शान नहीं कि वो मुझ जैसे किसी मुख़लिस शख़्स के ख़िलाफ़ इस किस्म के इल्ज़ामात आइद करे करशनया ने ये इन्किशाफ़ भी किया कि नईम ने एनकाउंटर में हलाकत से सिर्फ एक माह पहले उनसे मुलाक़ात की थी और कहा था कि वो अपने दुसरे तीन साथीयों के साथ ख़ुद को हुक्काम के सपुर्द कर देना चाहता है।

TOPPOPULARRECENT