हुज्जाज किराम की ख़िदमत हमारे लिए बाइसे शर्फ़ है – ख़ादिमुल हरमैन

हुज्जाज किराम की ख़िदमत हमारे लिए बाइसे शर्फ़ है – ख़ादिमुल हरमैन

सऊदी अरब के वज़ीर बराए उमूर हज डॉक्टर बैन्दर बिन मुहम्मद हज्जार ने कहा है कि ख़ादिमुल हरमैन अश्शरीफ़ैन शाह सलमान बिन अब्दुल अज़ीज़ ने अल्लाह के मेहमानों की ख़िदमत को सऊदी क़ौम और पूरी क़ियादत के लिए बाइसे शर्फ़ क़रार दिया है।

उन्होंने तमाम मुताल्लिक़ा हुकूमती महकमों को हुज्जाज किराम को हर मुम्किन सहूलत और आराम वो राहत पहुंचाने की हिदायत करते हुए आज़मीने हज के लिए सहूलियात की फ़राहमी पर इतमीनान का भी इज़हार किया।

अल अर्बिया डॉट नेट के मुताबिक़ सऊदी वज़ीरे हज ने हफ़्ते के रोज़ रियाज़ में प्रेस को जारी एक बयान में कहा कि हुज्जाज किराम की ख़िदमत हमारा फ़र्ज़ ही नहीं बल्कि ये अज़ीमुश्शान फ़रीज़ा हमारी पूरी क़ौम और क़ियादत के लिए बाइसे शर्फ़ भी है।

हुज्जाज किराम को आराम वो सुकून मुहैया करने और उनकी हर छोटी बड़ी ज़रूरत का ख़्याल रखना हमारी अव्वलीन ज़िम्मेदारी है। डॉक्टर हज्जार का कहना था कि सऊदी हुकूमत ने मक्का मुकर्रमा, मुक़ामात मुक़द्दसा, और मदीना मुनव्वरा में जितने भी तरक़्क़ीयाती और तामीराती मंसूबे शुरू किए हैं उनका मक़सद भी अल्लाह के घर आने वाले मेहमानों को ज़्यादा से ज़्यादा सहूलियात फ़राहम करना है। अल्लाह का शुक्र है कि हम हुज्जाज किराम की ख़िदमत के तमाम मन्सूबों को बरवक़्त और अहसन तरीक़े से पाए तकमील तक पहुंचा रहे हैं।

Top Stories