Sunday , December 17 2017

हुज्जाज किराम के तीसरे क़ाफ़िला की हैदराबाद आमद

रियास्ती हुज्जाज किराम का तीसरा क़ाफ़िला आज सऊदी एयर लाइंस की ख़ुसूसी परवाज़ के ज़रीए हैदराबाद पहुंचा। शम्साबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट पर स्पेशल ऑफीसर हज कमेटी प्रोफ़ेसर एस ए शकूर, एक्ज़ीक्यूटिव ऑफीसर एम ए हमीद और दूसरों ने हुज्जाज किरा

रियास्ती हुज्जाज किराम का तीसरा क़ाफ़िला आज सऊदी एयर लाइंस की ख़ुसूसी परवाज़ के ज़रीए हैदराबाद पहुंचा। शम्साबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट पर स्पेशल ऑफीसर हज कमेटी प्रोफ़ेसर एस ए शकूर, एक्ज़ीक्यूटिव ऑफीसर एम ए हमीद और दूसरों ने हुज्जाज किराम का इस्तिक़बाल किया। 300 हुज्जाज किराम पर मुश्तमिल ये तीसरा क़ाफ़िला रात 11 बजकर 5मिनट पर एयरपोर्ट पहुंचा।

एयरपोर्ट पर ख़ुसूसी हज टर्मिनल में हुज्जाज किराम के लिए तमाम सहूलतें फ़राहम की गईं। कस़्टम़्स, एयरपोर्ट और सऊदी एयर लाइंस के ओहदेदारों ने इंतेज़ामात की निगरानी की और हुज्जाज के आजलाना क्लीयरेंस को यक़ीनी बनाया। एयरपोर्ट पर हुज्जाज किराम को फी कस 10 लीटर ज़मज़म फ़राहम किया गया।

रियास्ती हज कमेटी के हुज्जाज किराम के अब तक तीन क़ाफ़िले हैदराबाद वापिस हो चुके हैं और जुमला 892 हुज्जाज किराम हैदराबाद वापिस हुए। मुख़्तलिफ़ इदारों से ताल्लुक़ रखने वाले वालंटियर्स और कांग्रेस के अक़लीयती क़ाइदीन ने हुज्जाज किराम के सामान की मुंतक़ली में तआवुन किया।

TOPPOPULARRECENT