Monday , December 11 2017

हुसूल-ए- तेलंगाना केलिए ख़ुद के सी आर ग़ैर संजीदा- मुज़फ़्फ़र अली ख़ान

हैदराबाद । 8 जनवरी (प्रैस नोट) मुहम्मद मुज़फ़्फ़र अली ख़ान जनरल सैक्रेटरी ग्रेटर हैदराबाद तेलगुदेशम ने टी आर एस की जानिब से तेलगुदेशम सरबराह मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू के दौरा तेलंगाना में रुकावट पैदा करने की मुज़म्मत करते हु

हैदराबाद । 8 जनवरी (प्रैस नोट) मुहम्मद मुज़फ़्फ़र अली ख़ान जनरल सैक्रेटरी ग्रेटर हैदराबाद तेलगुदेशम ने टी आर एस की जानिब से तेलगुदेशम सरबराह मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू के दौरा तेलंगाना में रुकावट पैदा करने की मुज़म्मत करते हुए कहा कि मिस्टर के चंद्रशेखर राव तेलंगाना अवाम को मिली भगत के ज़रीया दौरों में ख़ललअंदाज़ी पैदा कररहे हैं और वो ख़ुद ही तेलंगाना के हुसूल के लिए ग़ैरसंजीदा हैं।

उन्हों ने बताया कि किसानों के मसाइल से आगाही केलिए साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू तमाम अज़ला का दौरा कररहे हैं। मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू के कामयाब दौरा से बौखलाहट का शिकार टी आर ऐस कारकुनों ने ज़िला वरनगल के दौरा के मौक़ा पर हंगामा आराई करते हुए दौरा को नाकाम बनाने की कोशिश कीं जो नाकाम रहे।

उन्होंने तेलगुदेशम कारकुनों से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए सब्र-ओ-तहम्मूल का मुज़ाहरा करने की तलक़ीन की और कहा हीका वो टी आर उसकी ब्लैक मेल पालिसी को अवाम में आशकार करते हुए तेलगुदेशम दौर-ए-हकूमत के तरक़्क़ीयाती इक़दामात को अवाम के सामने में पेश करें।

TOPPOPULARRECENT