Tuesday , December 12 2017

हुसूल क़र्ज़ की हद में राहत की दरख़ास्त

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने तेलंगाना की मजमूई घरेलू पैदावार ( जी एसडी पी) की हद को 3 फ़ीसद से 3.5 फ़ीसद तक बढ़ाने के लिए नीयती आयोग के नायब सदर नशीन अरविंद पाना गिरिया से तआवुन की ख़ाहिश की है।

के चन्द्रशेखर राव‌ ने पाना गिरिया के नाम तहरीर करदा अपने मकतूब में कहा कि 14 वीं फाइनैंस कमीशन ने किस रियासत की तरफ से शराइत की तकमील की सूरत में जी एसडी पी के 3 फ़ीसद की हद में 0.5 फ़ीसद तक सालाना क़र्ज़ के हुसूल में इज़ाफे की सिफ़ारत की थी और रियासत तेलंगाना इन शराइत की तकमील की है।

चुनांचे उस को सालाना क़र्ज़ के हुसूल की हद में रियाइत दी जाये। मकतूब में कहा गया है पहली शर्त ये थी कि जी एसडी पी का तनासुब उस के 25 फ़ीसद से ज़ाइद ना रहे। दूसरी शर्त ये थी कि शरह सूद की अदाईआत आमदनी के 10 फ़ीसद हिस्सा से ज़ियादा ना हूँ तीसरी शर्त ये थी कि जिस साल हुसूल क़र्ज़ की हद मुक़र्रर की जाती है इस को जिस साल फ़ाज़िल आमदनी रहे के सी आर ने अपने मकतूब में लिखा चूँकि रियासत तेलंगाना इन तीनों शराइत की तकमील की है और वो पहले ही वज़ीर फाइनैंस से अपील कर चुके हैं के साल 2015-16 के लिए हुसूल क़र्ज़ की हद में इज़ाफे को यक़ीनी बनाते हुए 3 फ़ीसद के बजाय 3.5 फ़ीसद मुक़र्रर किया जाये।

TOPPOPULARRECENT