Friday , September 21 2018

हुसूल –ए-तेलंगाना के लिए तमाम सियासी जमातों में इत्तिहाद ज़रूरी

तेलंगाना नग़ारा समीती के सदर डाक्टर नागम जनार्धन रेड्डी ने कांग्रेस के तेलंगाना अरकान-ए-पार्लीमैंट पर तन्क़ीद की कि वो एक तरफ़ अलहदा तेलंगाना जद्द-ओ-जहद में हिस्सा लेने का ऐलान करते हैं तो दूसरी तरफ़ मर्कज़ के पास नरम मौक़िफ़ इख

तेलंगाना नग़ारा समीती के सदर डाक्टर नागम जनार्धन रेड्डी ने कांग्रेस के तेलंगाना अरकान-ए-पार्लीमैंट पर तन्क़ीद की कि वो एक तरफ़ अलहदा तेलंगाना जद्द-ओ-जहद में हिस्सा लेने का ऐलान करते हैं तो दूसरी तरफ़ मर्कज़ के पास नरम मौक़िफ़ इख़तियार करते हुए तेलंगाना की तशकील की राह में ताख़ीर (लेट)के लिए ज़िम्मेदार हैं ।

तेलंगाना एन जी ओज़ के इजलास से ख़िताब करते हुए नागम जनार्धन रेड्डी ने कहा कि कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट को अपने रवैय्या में तबदीली लानी चाहीए जब तक वो सख़्त गीर मौक़िफ़ इख़तियार नहीं करेंगे मर्कज़ी हुकूमत पर दबाव नहीं पड़ेगा ।

उन्हों ने कहा कि कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट एक तरफ़ एहतिजाज करते हैं तो दूसरी तरफ़ सरकारी बिल्स और सदर जमहूरीया के उम्मीदवार की ताईद भी करते हैं । इस दोहरे मौक़िफ़ से किस तरह मर्कज़ पर दबाव बनाया जा सकेगा ।

उन्हों ने तेलंगाना के लिए सियासी जमातों की मुत्तहदा और संजीदगी के साथ मुहिम को नागुज़ीर क़रार दिया। नागम जनार्धन रेड्डी ने हुकूमत को इंतिबाह दिया कि वो पुलिस के ज़रीया तहरीक को कमज़ोर करने की कोशिश ना करें । इस से तहरीक तशद्दुद का इख़तियार कर लेगी ।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना एन जी ओज़ के एहतिजाज के वक़्त अगर सियासी जमातें अपनी ताक़त उन के साथ शामिल करती तो आज तेलंगाना रियासत का वजूद हक़ीक़त में तबदील होचुका होता ।

TOPPOPULARRECENT