Monday , December 11 2017

हुसैनी अलम में मुश्तबा लाश से सनसनी

हैदराबाद 27 अगस्त: पुराने शहर के इलाके में उस वक़्त हल्की सी सनसनी फैल गई जब पुलिस हुसैनी अलम ने एक शख़्स की मुश्तबा लाश को हासिल कर लिया। बताया जाता है कि इस लाश की दस्तयाबी के बाद-ए-क़त्ल की अफ़्वाह से सनसनी फैल गई। हुसैनी अलम पुलिस का कहना है कि रवी नामी शख़्स जिसकी उम्र तक़रीबन 35 ता 38 साल बताई गई है मुश्तबा तौर पर फ़ौत हो गया। इंस्पेक्टर हुसैनी अलम श्यामसुंदर ने बताया कि हुसैनी अलम के इलाके चन्द्रयक्कापुरम से ये लाश हासिल हुई।

इंस्पेक्टर के मुताबिक़ इस शख़्स के जिस्म पर किसी किस्म के कोई निशान नहीं है। पुलिस ने पंचनामा के बाद लाश की तस्वीर को वाटस अप्प पर जारी किया। जिसके सबब उस की शिनाख़्त चंद ही घंटों में मुम्किन हो सकी। उस वक़्त तक रवी नामालूम शख़्स था। पुलिस ने बताया कि रवी अपने भाई विट्ठल और वालिदा के सात रोज़गार की तलाश में महाराष्ट्रा से हैदराबाद मुंतक़िल हुआ था और ये शख़्स सख़्त नशे का आदी था और तीन तीन नशीली अदवियात को मिलाकर एक साथ इस्तेमाल करता था। लंगर हउज़ के इलाके में ये ख़ानदान झोपड़पट्टी में रहता था।

रवी की हरकतों से जो नाशे की हालत में नियम ब्रहना हालत में बाहर निकल जाया करता था मुक़ामी अवाम ने एतराज़ करते हुए उन्हें लंगर हउज़ से निकाल दिया। जिसके बाद ये लोग हुसैनी अलम के इलाके मुंतक़िल हो गए। रवी के भाई विट्ठल ने वाट्सअप्प पर लाश की तस्वीर देखी और अपने मालिक की मदद से पुलिस से रुजू हुआ। पुलिस हुसैनी अलम मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT