Tuesday , August 21 2018

हुसैन सागर झील के किनारे पेट्रोनॉस टावर्स जैसी बुलंद इमारतों की तामीर का मंसूबा

क़लब शहर में वाक़्य पुरफ़ज़ा-ए-हुसैन सागर झील के अतराफ़ हुकूमत तेलंगाना ने बुलंद-ओ-बाला इमारतों की तामीर का मंसूबा बनाया है।

क़लब शहर में वाक़्य पुरफ़ज़ा-ए-हुसैन सागर झील के अतराफ़ हुकूमत तेलंगाना ने बुलंद-ओ-बाला इमारतों की तामीर का मंसूबा बनाया है।

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर से जारी एक आलामीया के मुताबिक़ हुकूमत ने हुसैन सागर झील की सफ़ाई का मंसूबा भी बनाया है। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव‌ ने इस मसले पर महिकमा माल के ओहदेदारों के साथ एक मीटिंग तलब किया जिस में उन्होंने कहा कि हुसैन सागर झील इस शहर के लिए एक नेअमत है।

उन्होंने इस क़ुदरती झील के अतराफ़ 60 मंज़िला या 100 मंज़िला टावर्स की तामीर के इमकानात पर तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल किया। उन्होंने कहा कि हुकूमत तेलंगाना हैदराबाद को बैन-उल-अक़वामी मयार के मुताबिक़ बनाना चाहती है और कहा कि आसमान छूती हमा मंज़िला इमारतें बैन-उल-अक़वामी शहरों की एक नुमायां ख़ुसूसीयत और कशिश होती हैं। चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि हमा मंज़िला इमारतों के कई फ़वाइद हैं।

उन्हों ने मलेशिया के दारुल हुकूमत पेट्रोनॉस टावर्स के अलावा मुंबई के साहिल समुंद्र पर वाक़्ये बुलंद-ओ-बाला टावर्स की मिसालें पेश की। चीफ़ मिनिस्टर ने अपने ओहदेदारों को हिदायत की के वो झील के अतराफ़ वाक़्ये आराज़ीयात के बारे में एक जामि रिपोर्ट पेश करें।

उन्होंने झील के अतराफ़ नेकलस रोड को ख़ूबसूरत बनाने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया और कहा कि मौजूदा पार्कों के क़रीब तफ़रीही मराकिज़ को फ़रोग़ दिया जाये। आलामीया के मुताबिक़ हुसैन सागर झील पर पेट्रोनॉस टावर्स जैसी बुलंद-ओ-बाला इमारतों में फाईव स्टार होटलें और सय्याहों के लिए ख़ूबसूरत गेस्ट हाउज़ तामीर किए जाऐंगे। रियासती हुकूमत झील के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ रहने वाले ग़रीबों के लिए एक पुर असर टावर तामीर करने का मंसूबा भी रखती है।

TOPPOPULARRECENT