Thursday , December 14 2017

हुसैन हक़्क़ानी की जान को ख़तरा , अमरीकी मुहक़्क़िक़ीन

वाशिंगटन । 11 जनवरी (एजैंसीज़) अमरीका के 16 मुहक़्क़िक़ीन ने वज़ीर-ए-ख़ारजा अमरीका हीलारी क्लिन्टन के बशमोल अहम ओहदेदारों को मकतूब रवाना किया है , जिस में कहा गया हैकि साबिक़ पाकिस्तानी सफ़ीर बराए अमरीका हुसैन हक़्क़ानी की जान को ख

वाशिंगटन । 11 जनवरी (एजैंसीज़) अमरीका के 16 मुहक़्क़िक़ीन ने वज़ीर-ए-ख़ारजा अमरीका हीलारी क्लिन्टन के बशमोल अहम ओहदेदारों को मकतूब रवाना किया है , जिस में कहा गया हैकि साबिक़ पाकिस्तानी सफ़ीर बराए अमरीका हुसैन हक़्क़ानी की जान को ख़तरा दरपेश है । अमरीका का खु़फ़ीया मुरासला स्कैंडल को पाकिस्तान का दाख़िलीमु आमला क़रार दे कर इज़हार लाताल्लुक़ी दरुस्त नहीं।

हुकूमत अमरीका को साबिक़ सफ़ीर को जिस्मानी तशद्दुद के बगै़र उन के ख़िलाफ़ शफ़्फ़ाफ़ कार्रवाई को यक़ीनी बनाने केलिए तमाम इक़दामात करना चाहीए। हीलारी क्लिन्टन को रवाना करदा मकतूब में जिस की नकलें नायब सदर अमरीका जो बीडन , वज़ीर-ए-दिफ़ा लीवन पनेटा , मुशीर क़ौमी सलामती थॉमस , सी आई ए के सरबराह डेविड पीटरयास को भी रवाना की गई हैं। 16 अमरीकी मुहक़्क़िक़ीन ने कहा कि अमरीका में पाकिस्तान के साबिक़ सफ़ीर हुसैन हक़्क़ानी की ज़िंदगी को ख़तरा लाहक़ है, जिस की वजह से हुसैन हक़्क़ानी इन दिनों शदीद दबाव का शिकार हैं।

TOPPOPULARRECENT