Sunday , December 17 2017

हुसैन हक़्क़ानी का इस्तीफा और शेरी रहमान के तक़र्रुर से आगाह नहीं किया गया: अमरीका

वाशिंगटन २५ नवंबर ( एजैंसीज़) अमरीकी महिकमा-ए-ख़ारजा ने कहा है कि हुसैन हक़्क़ानी के मुस्ताफ़ी होने की अभी तक बाज़ाबता इत्तिला नहीं मिली है जबकि शेरी रहमान के तक़र्रुर से भीता हाल आगाह नहीं किया गया ताहम ये वाज़िह किया गया है कि अमरीका नई

वाशिंगटन २५ नवंबर ( एजैंसीज़) अमरीकी महिकमा-ए-ख़ारजा ने कहा है कि हुसैन हक़्क़ानी के मुस्ताफ़ी होने की अभी तक बाज़ाबता इत्तिला नहीं मिली है जबकि शेरी रहमान के तक़र्रुर से भीता हाल आगाह नहीं किया गया ताहम ये वाज़िह किया गया है कि अमरीका नई सफ़ीर के साथ मिल कर काम करेगा।

वाशिंगटन में प्रॆस् कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए महिकमा-ए-ख़ारजा के तर्जुमान मार्क टोनर ने बताया कि हकूमत-ए-पाकिस्तान की जानिब से नई सफ़ीर शेरी रहमान की तक़र्रुरी से ताहाल आगाह नहीं गया गया है जबकि हुसैन हक़्क़ानी के मुस्ताफ़ी होने की भी बाज़ाबता इत्तिला नहीं मिली।उन्हों ने हुसैन हक़्क़ानी की जानिब से पाक अमरीका ताल्लुक़ात में अहम किरदार अदा करने पर उन की तारीफ़ की।

मार्क टोनर ने कहा कि अमरीका नई पाकिस्तानी सफ़ीर शेरी रहमान के साथ मिल कर दोनों ममालिक के मज़बूत ताल्लुक़ात केलिए काम करेगा। उन्हों ने वाज़िह किया कि पाक अमरीका ताल्लुक़ात दोनों ममालिक के दरमयान बेहतर हैं और सफ़ीर की तबदीली से ज़्यादा फ़र्क़ नहीं पड़ेगा।

उन्हों ने दोनों ममालिक के बाहमी रवाबित को मुस्तहकम क़रार दिया।

TOPPOPULARRECENT