Monday , September 24 2018

हुसैन हक़्क़ानी का इस्तीफ़ा पाकिस्तान का दाख़िली मुआमला : वाईट हाऊस

वाशिंगटन २४ नवंबर । ( एजैंसीज़) वाईट हाउस ने हुसैन हक़्क़ानी के अस्तीफ़ा को अंदरूनी मुआमला क़रार दिया है, जबकि सैनेटर जान कैरी ने अफ़सोस का एव ज़िहार करते हुए कहा कि हक़्क़ानी ने दोनों ममालिक के ताल्लुक़ात के नशेब-ओ-फ़राज़ में मिल कर काम किया, हक़

वाशिंगटन २४ नवंबर । ( एजैंसीज़) वाईट हाउस ने हुसैन हक़्क़ानी के अस्तीफ़ा को अंदरूनी मुआमला क़रार दिया है, जबकि सैनेटर जान कैरी ने अफ़सोस का एव ज़िहार करते हुए कहा कि हक़्क़ानी ने दोनों ममालिक के ताल्लुक़ात के नशेब-ओ-फ़राज़ में मिल कर काम किया, हक़्क़ानी की वाशिंगटन में कमी महसूस की जाएगी ।

वाईट हाउस में स्टरीटजक कम्यूनीकेशन के डिप्टी नैशनल स्कियोरटी एडवाईज़र रहोडज़ बेन ने मीडीया से बातचीत करते हुए कहा कि हुसैन हक़्क़ानी के अस्तीफ़े का मुआमला पाकिस्तान का अंदरूनी मुआमला ही, ताहम वो अमरीका के एक क़रीबी दोस्त थी। उन्हों ने कहा कि अमरीका हक़्क़ानी के वाशिंगटन में किए गए काम को क़दर की निगाह से देखता ही। उन्हों ने कहा कि पाक अमरीका ताल्लुक़ात के नशेब वफ़राज़ मैं हक़्क़ानी ने मिल कर काम किया और उन की ज़हानत और बसीरत की वाशिंगटन में कमी महसूस की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT