Monday , December 18 2017

हुज़ूर निज़ाम मेरे बादशाह, जामिआ निज़ामीया की सनद उस्मानिया यूनीवर्सिटी के बराबर करने का एलान

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने यकीन दिया के रियासत तेलंगाना के शहरे हैदराबाद में वाक़्ये 150 साला क़दीम और मारूफ़ अज़ीम दरसगाह जामिआ निज़ामीया की सनद को उस्मानिया यूनीवर्सिटी की सनद के बराबर दर्जा दिए जाने से मुताल्लिक़ ज़रूरी इक़द

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने यकीन दिया के रियासत तेलंगाना के शहरे हैदराबाद में वाक़्ये 150 साला क़दीम और मारूफ़ अज़ीम दरसगाह जामिआ निज़ामीया की सनद को उस्मानिया यूनीवर्सिटी की सनद के बराबर दर्जा दिए जाने से मुताल्लिक़ ज़रूरी इक़दामात किए जाऐंगे।

चीफ़ मिनिस्टर हज़रत शैख़ उल-इस्लाम आरिफ़ बिल्लाह अलामाम उल-हाफ़िज़ मुहम्मद अनवार उल्लाह फ़ारोक़ी फ़ज़ीलत जंग बानी जामिआ निज़ामीया,ओ- ज़ेर उमूर मज़हबी हुकूमत आसफ़िया हैदराबाद दक्कन की सद साला सहि रोज़ा उर्स तक़ारीब के इफ़्तेताह के मौके पर बहैसीयत मेहमान ख़ुसूसी जल्सा-ए-आम को मुख़ातब थे।

उन्होंने शेख़ उल-इस्लाम मुहम्मद अनवार उल्लाह फ़ारूक़ी की जामिआ निज़ामीया के लिए अंजाम दी गई ख़िदमात को भरपूर ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करते हुए कहा कि उन्हें फ़ख़र हैके इस अज़ीम दरसगाह जामिआ निज़ामीया का बहैसीयत रियासत तेलंगाना के पहले चीफ़ मिनिस्टर उन्हें दौरा करने का शरफ़ हासिल हुआ।

उन्होंने कहा के तारीख़ शाहिद हैके मज़कूरा अज़ीम दरसगाह का क़ियाम से लेकर अब तक रियासत के किसी भी चीफ़ मिनिस्टर ने दौरा नहीं किया जो एक इंतिहाई अफ़सोसनाक बात है। उन्होंने हुज़ूर निज़ाम की भरपूर सताइश करते हुए कहा कि हुज़ूर निज़ाम मेरे बादशाह हैं और मेरी तारीख़ है।

चंद्रशेखर राव‌ ने कहा कि दुनिया में हर चीज़ को पोशीदा रखा जा सकता है लेकिन तारीख़ को पोशीदा नहीं रखा जा सकता। उन्होंने कहा के हुज़ूर निज़ाम ने हैदराबाद दक्कन में जो कारनामे अंजाम दिए उन्हें यहां की अवाम कभी फ़रामोश नहीं करसकती। उन्होंने कहा के आज हर सच्चाई कड़वी लगती है लेकिन इंसाफ़ की हमेशा जीत रही है।

TOPPOPULARRECENT