Tuesday , December 12 2017

हेडली और दीगर पर एन आई ए की चार्ज शीट

नई दिल्ली २५ दिसम्बर: (पी टी आई) क़ौमी तहक़ीक़ाती एजेंसी ने दहश्तगर्द सरगर्मीयों की तहक़ीक़ात केलिए 2 साल से मसरूफ़ रहने के बाद आज लश्कर-ए-तुयेबा के बानी हाफ़िज़ सईद, लश्कर-ए-तयबा के रुकन डेविड हेडली और दो आई एस आई ओहदेदारों पर चार्ज श

नई दिल्ली २५ दिसम्बर: (पी टी आई) क़ौमी तहक़ीक़ाती एजेंसी ने दहश्तगर्द सरगर्मीयों की तहक़ीक़ात केलिए 2 साल से मसरूफ़ रहने के बाद आज लश्कर-ए-तुयेबा के बानी हाफ़िज़ सईद, लश्कर-ए-तयबा के रुकन डेविड हेडली और दो आई एस आई ओहदेदारों पर चार्ज शीट पेश की।

26/11 दहश्तगर्द हमलों के बिशमोल हिंदूस्तान के दहश्तगर्द हमलों के मंसूबों के लिए उन पर चार्ज शीट आइद की गई। ये चार्ज शीट पटियाला हाउस में ख़ुसूसी अदालत के सामने पेश की गई है।

चार्ज शीट में 26/11 हमलों में मुलव्वस जिन अफ़राद के नामों को शामिल किया गया है इन में असल साज़िशी ज़हन ज़की अलरहमन लखवी, हेडली के साथी और पाकिस्तानी नज़ाद कैनेडाई शहरी तहव्वुर राना और अलक़ायदा के कारिंदे इलयास कश्मीरी के नाम शामिल हैं।

मुल्क के ख़िलाफ़ जंग जैसी सरगर्मीयों और दीगर गै़रक़ानूनी सरगर्मीयों में मुलव्वस होने के दफ़आत लगाए गए हैं। हेडली के मुआविन साजिद मलिक और अबदुर्रहमान हाश्मी दोनों पाकिस्तान के साबिक़ फ़ौजी ऑफीसर हैं।

TOPPOPULARRECENT