Monday , December 18 2017

हेलीकाप्टर मामले में किसी से रहम नहीं होगा : अनटोनी

कूची 25 मार्च ( पी टी आई ) वज़ीर दिफ़ा मिस्टर ए के अनटोनी ने आज कहा कि मुतनाज़ा आगसटा वेस्ट लैंड हेलीकाप्टर

कूची 25 मार्च ( पी टी आई ) वज़ीर दिफ़ा मिस्टर ए के अनटोनी ने आज कहा कि मुतनाज़ा आगसटा वेस्ट लैंड हेलीकाप्टर
मामले में किसी ने रक़ूमात हासिल की हैं और जो लोग इस में मुलव्विस हैं उन से कोई रहम नहीं किया जाएगा । उन्होंने कहा कि सी बी आई की जानिब से तेज़ी के साथ इस मामले की तहकीकात की जा रही हैं।

उन्होंने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि इस मामले पर उन्होंने पार्ल्यमेंट में जो तीक़न दिया था वो अभी बरक़रार है । वो समझते हैं कि इस मामले में किसी ने रक़ूमात हासिल की हैं। फ़िलहाल तहकीकात नाज़ुक मरहले में हैं और हम किसी से भी रहम नहीं करेंगे और कार्रवाई की जाएगी चाहे इस में मुलव्विस अफ़राद कितने ही ताक़तवर क्यों ना हो ।

उन्होंने कहा कि इस मामले में मज़ीद कुछ इंतेज़ार की ज़रूरत है । जो लोग मुलव्विस हैं उन के ख़िलाफ़ सख़्त तरीन कार्रवाई की जाएगी । सी बी आई इस मामले की तहकीकात कर रही है । उसे वज़ारत-ए-दिफ़ा और इटली से अहम दस्तावेज़ हासिल हुए हैं। इन में रक़ूमात की मुंतक़ली की तफ़सीलात मौजूद हैं और उन इत्तिलाआत को एनफोर्समेंट डरेक्टरट से रुजू किया जा रहा है ।

उन्होंने कहा कि तहक़ीक़ाती एजंसी ने इबतिदाई तहकीकात के बाद ग्यारह अफ़राद के ख़िलाफ़ रिपोर्ट दर्ज की है जिन में साबिक़ एयरफ़ोर्स सरबराह एस पी त्यागी भी शामिल हैं । इस के अलावा उनके तीन रिश्तेदार और यूरोप से ताल्लुक़ रखने वाले दरमियानी आदमी और चार कंपनियां भी शामिल हैं ।

TOPPOPULARRECENT