Monday , January 22 2018

हैदराबादी पुलिस को मियारी और आलात को असरी बनाने की तजवीज़

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने सिंगापुर के आला पुलिस ओहदेदारों से मुलाक़ात की और वहां सेक्यूरिटी और निगरानी से मुताल्लिक़ तरीका-ए-कार का जायज़ा लिया।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने सिंगापुर के आला पुलिस ओहदेदारों से मुलाक़ात की और वहां सेक्यूरिटी और निगरानी से मुताल्लिक़ तरीका-ए-कार का जायज़ा लिया।

चीफ़ मिनिस्टर इन दिनों आला सतही वफ़द के साथ सिंगापुर के दौरे पर हैं। चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर के ज़राए ने बताया कि के सी आर ने पुलिस कमिशनर और दुसरे ओहदेदारों से बातचीत की और अमन-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल से निमटने के लिए वहां मौजूद सिस्टम और शहरीयों पर निगरानी से मुताल्लिक़ असरी आलात के बारे में मालूमात हासिल कीं।

वफ़द ने ओहदेदारों से जानना चाहा कि किस तरह अमन ज़बत की सूरते हाल पर क़ाबू पाया जा सकता है और साथ ही साथ जराइम की शरह में कमी के लिए किया इक़दामात करने होंगे।

ट्रैफ़िक के बहाव‌ को बेहतर बनाने और बेहतर ट्रैफ़िक मैनेजमेंट के सिलसिले में भी चीफ़ मिनिस्टर ने सिंगापुर के पुलिस ओहदेदारों से बातचीत की। उन्होंने अवाम की निगरानी से मुताल्लिक़ कैमरों की तंसीब के अलावा दुसरे असरी आलात के बारे में भी वज़ाहत तलब की।

चीफ़ मिनिस्टर ने उनकी हुकूमत की तरफ से ग्रेटर हैदराबाद के हदूद में पुलिस निगरानी में इज़ाफे के सिलसिले में तजावीज़ से वाक़िफ़ किराया और उन पर बेहतर अमल आवरी के सिलसिले में सिंगापुर के ओहदेदारों से राय हासिल की।

चीफ़ मिनिस्टर के अलावा ई राजिंदर और चीफ़ मिनिस्टर दफ़्तर में प्रिंसिपल सेक्रेटरी नर्सिंग राव‌ भी इस मुलाक़ात के मौके पर मौजूद थे। के सी आर हुकूमत हैदराबाद में पुलिस के निज़ाम को बेहतर बनाते हुए उसे बैन-उल-अक़वामी मयार के मुताबिक़ असरी बनाने का मंसूबा रखती है।

चीफ़ मिनिस्टर ने हाल ही में पुलिस को असरी आलात से लैस करने के लिए ख़ुसूसी फ़ंड की इजराई का भी एलान किया। महिकमा पुलिस में बड़े पैमाने पर इस्लाहात का आग़ाज़ करते हुए के सी आर हुकूमत ने तेलंगाना पुलिस के लोगो और ड्रैस को तबदील करने का फ़ैसला किया।

पहले क़दम के तौर पर तेलंगाना पुलिस के लिए अलाहीदा लोगो तैयार करलिया गया जबकि मुलाज़मीन पुलिस और ओहदेदारों के लिए ड्रैस के ताय्युन के सिलसिले में कमेटी तशकील दी गई है। हुकूमत ग्रेटर हैदराबाद के हदूद में 3000 कैमरे नसब करते हुए शहर के हर गोशे की निगरानी को यक़ीनी बनाना चाहती है। चीफ़ मिनिस्टर ने सिंगापुर के पुलिस ओहदेदारों को हुकूमत के मंसूबों से वाक़िफ़ किराया और उनकी तजावीज़ हासिल कीं।

TOPPOPULARRECENT