Tuesday , June 19 2018

हैदराबाद आई टी शोबे का बेहतरीन मर्कज़

बैंगलौर हैदराबाद में आलमी आई टी कंपनीयों को सरमाया कारी और हैदराबाद में अपने मराकिज़ क़ायम करने की दावत देते हुए वज़ीर आई टी तेलंगाना के टी रामा राव‌ ने कहा कि इस शहर में ये ख़ुसूसीयत हैके वो मुल्क के सरकरदा आई टी मर्कज़ के तौर पर बैं

बैंगलौर हैदराबाद में आलमी आई टी कंपनीयों को सरमाया कारी और हैदराबाद में अपने मराकिज़ क़ायम करने की दावत देते हुए वज़ीर आई टी तेलंगाना के टी रामा राव‌ ने कहा कि इस शहर में ये ख़ुसूसीयत हैके वो मुल्क के सरकरदा आई टी मर्कज़ के तौर पर बैंगलौर की जगह ले सकता है।

उन्होंने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हैदराबाद भी बैंगलौर की तरह इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी अनोस्टमेंट रीजन के तौर पर शौहरत का हामिल है। उसकी वजह ये हैके हिंदुस्तान में फ़िलहाल एसा कोई शहर नहीं है जो हैदराबाद के मुक़ाबला में सरमाया कारी का बेहतरीन नेम-उल-बदल फ़राहम करसके।

उन्होंने कहा कि जिस क़दर ज़्यादा सरमाया कारी होगी रक़म की क़दर भी उतनी ही यहां बढ़ेगी। वो समझते हैंके हिंदुस्तान में एसा कोई शहर नहीं है जिस का इस मुआमले में हैदराबाद से तक़ाबुल किया जा सके। उन्होंने इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी शोबे से ख़ाहिश की कि वो हैदराबाद में अपने मराकिज़ क़ायम करें क्युंकि ये मुवाफ़िक़ सरमाया कार शहर है।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना में सियासी इस्तेहकाम और फ़ैसलाकुन क़ियादत पाई जाती है। हुकूमत तेलंगाना ने शहर में रोड शो मुनाक़िद किया जिस में आई टी, इलेक्ट्रॉनिक शोबे में सरमाया कारी के मवाक़े को उजागर किया गया।

TOPPOPULARRECENT