Wednesday , December 13 2017

हैदराबाद-ओ-साइबराबाद में 8 मुक़द्दमात दर्ज

हैदराबाद 03 जुलाई: ए रेवेंथ् रेड्डी के ख़िलाफ़ हैदराबाद-ओ-साइबराबाद पुलिस ने 8 मुक़द्दमात दर्ज किए हैं। हाईकोर्ट की तरफ से ज़मानत मंज़ूर किए जाने पर रेवेंथ् रेड्डी की जेल से रिहाई अमल में आई थी जिस के पेशे नज़र साइबराबाद पुलिस ने जेल के अह

हैदराबाद 03 जुलाई: ए रेवेंथ् रेड्डी के ख़िलाफ़ हैदराबाद-ओ-साइबराबाद पुलिस ने 8 मुक़द्दमात दर्ज किए हैं। हाईकोर्ट की तरफ से ज़मानत मंज़ूर किए जाने पर रेवेंथ् रेड्डी की जेल से रिहाई अमल में आई थी जिस के पेशे नज़र साइबराबाद पुलिस ने जेल के अहाते के क़रीब दफ़ा 144 के तहत इमतेनाई अहकामात नाफ़िज़ किए थे लेकिन उसकी ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए तेलुगु देशम पार्टी के सैंकड़ों कारकुन जेल के क़रीब जमा होगए।

तेलुगु देशम रुकने असेंबली को रियाली की शक्ल में पार्टी ऑफ़िस वाक़्ये एन टी आर ऐस ट्रस्ट भवन लेजाया गया और दौरान रियाली रेड्डी ने मुबय्यना तौर पर काबिले एतेराज़ तक़रीर की और ग़ैर मजाज़ तौर पर माईक का इस्तेमाल किया।

डिप्टी कमिशनर पुलिस मल्लिकाजगीरी ज़ोन रमा राजेश्वरी ने बताया कि हलक़ा असेंबली कोड़निगल के तेलुगु देशम रुकने असेंबली रेड्डी के अलावा जुबली हिलस रुकने असेंबली मागनटी गोपी नाथ शेर लिंगमपल्ली के रुकने असेंबली गांधी अरीका पौडी रुकने असेंबली क़ुतुब अल्लाहपुर और दुसरे तेलुगु देशम क़ाइदीन के ख़िलाफ़ पुलिस स्टेशन कुशाईगुड़ा में दो और मल्लिका जगीरी में एक मुक़द्दमा दर्ज किया गया है।

TOPPOPULARRECENT