Monday , December 18 2017

हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद में ट्रैफ़िक निज़ाम बेहतर बनाने इक़दामात

वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि हुकूमत दोनों शहरों में ट्रैफ़िक निज़ाम को बेहतर बनाने के लिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात कररही है। आला ओहदेदारों की टीम ने मुल्क के बड़े शहरों का दौरा करते हुए ट्रैफ़िक के मसाइल का जायज़ा लिया और

वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि हुकूमत दोनों शहरों में ट्रैफ़िक निज़ाम को बेहतर बनाने के लिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात कररही है। आला ओहदेदारों की टीम ने मुल्क के बड़े शहरों का दौरा करते हुए ट्रैफ़िक के मसाइल का जायज़ा लिया और हुकूमत को सिफ़ारिशात पेश की हैं।

असेंबली में वकफ़ा-ए-सवालात के दौरान एक सवाल के तहरीरी जवाब में वज़ीर-ए-दाख़िला ने एतेराफ़ किया कि दोनों शहरों में ट्रैफ़िक के मसाइल में रोज़ अफ़्ज़ूँ इज़ाफ़ा होरहा है। उन्होंने बताया कि डिप्टी कमिशनर पुलिस ट्रैफ़िक ने दिल्ली, चेन्नाई, बैंगलौर और कोलकता का दौरा किया और वहां ट्रैफ़िक को बेहतर बनाने के इक़दामात का जायज़ा लिया। डिप्टी कमिशनर पुलिस ने हुकूमत को जो तजावीज़ और रिपोर्ट पेश की है इस में कहा गया के दिल्ली पुलिस में ट्रैफ़िक के मसाइल का जायज़ा लेने के लिए एक ख़ुसूसी टीम मौजूद है जो बलदी इदारों के इश्तिराक से ख़िदमात अंजाम देती है। बलदी इदारों की तरफ से सड़कों की तामीर-ओ-मरम्मत का काम अंजाम दिया जाएगा।

हैदराबाद सिटी पुलिस की तरफ से भी इसी तरह की टीम तशकील दी गई जो सड़कों की सूरत-ए-हाल बेहतर बनाने और पैदल राहरवो अफ़राद के तहफ़्फ़ुज़ के लिए ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन के इश्तिराक से काम कररही है। कोलकता पुलिस की तर्ज़ पर हैदराबाद में भी अवामी मुक़ामात पर एलानात का निज़ाम राइज किया गया जो इब्तिदा-ए-में बाज़ अहम जंक्शन तक महिदूद है। वज़ीर-ए-दाख़िला ने बताया कि ट्रैफ़िक को बेहतर बनाने के लिए 1600होम गारडज़ की ख़िदमात हासिल की गई हैं। मुल्क के अहम शहरों की तरह हैदराबाद में भी 2007 में ई चालान सिस्टम मुतआरिफ़ किया गया जो इतमीनान बख़श तौर पर काम कररहा है। वज़ीर-ए-दाख़िला ने बताया कि ओहदेदारों के दौरे पर 48 हज़ार रुपये के मसारिफ़ हुए।

TOPPOPULARRECENT