Monday , June 25 2018

हैदराबाद की तरक़्क़ी, ख़ूबसूरती-ओ-सफ़ाई के लिए 100 रोज़ा ख़ुसूसी मुहिम

हैदराबाद 16 मार्च: मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद के पहले जनरल बॉडी मीटिंग का मेयर की सदारत में इनइक़ाद अमल में आया। जीएचएमसी चुनाव के बाद मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद के जनरल बॉडी मीटिंग का ये पहला मौक़ा था जहां नए चेहरों खसकर ख़वातीन की मसावी तादाद मौजूद थी। सफ़ाई, स्वच्छ हैदराबाद और बलदिया के 100 दिन तरक़्क़ी के मन्सूबे पर गर्मा गर्म मबाहिस और शोर-ओ-गुल के बीच कई एक क़रारदादें मंज़ूर करली गईं। जिनमें मूसानदी तरक़्क़ीयाती प्रोजेक्ट और शाह हातम तालाब के काम भी शामिल हैं।

जनरल बॉडी मीटिंग की कार्रवाई का आग़ाज़ शुहदाए तेलंगाना को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करने के बाद किया गया। मेयर, डिप्टी मेयर, कमिशनर और तमाम कॉरपोटर्स-ओ-आला ओहदेदारों ने तेलंगाना के शहीदों की याद में दो मिनट की ख़ामोशी मनाई और कार्रवाई का शुरु कि। इस मौके पर मेयर हैदराबाद बनतोरा मोहन ने तमाम अराकीन से ख़ाहिश की के वो तरक़्क़ी के मुआमले में तआवुन करें और सुनहरे तेलंगाना की तामीर में बेहतरीन रोल अदा करें।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना के क़ियाम में 1500 लोगें की क़ुर्बानीयों को हमें याद रखना चाहीए और हैदराबाद को आलमी मयार के शहर के तर्ज़ पर तरक़्क़ी देने के लिए इक़दामात करने चाहिऐं। उन्होंने बलदिया के जनरल बॉडी मीटिंग में मंज़ूर करदा क़रारदाद की तफ़सीलात बयान कीं और कहा कि मंज़ूरी और अमल आवरी के लिए क़रारदाद को चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर रवाना कर दिया जाएगा। उन्होंने स्ट्रेटेजिक रोड डेवलपमेंट प्लान (एस आर डी पी) की तफ़सीलात बताते हुए कहा कि बलदी हुदूद में 8 हज़ार किलो मीटर सड़कों की तामीर की जाएगी। तक़रीबन छः हज़ार करोड़ की लागत से अमल में लाए जा रहे इस प्रोजेक्ट में सड़कों की तामीर-ओ-तरक़्क़ी के अलावा स्काई वे तामीर किए जाऐंगे।

उन्होंने बताया कि आऊटर रिंग रोड के अंदरूनी अहम रास्तों में 2500 किलो मीटर सड़क तामीर की जाएगी। चूँकि 1200 किलो मीटर का अहाता बलदी हुदूद में आता है। उन्होंने बताया कि सड़कों के अहम प्रोजेक्ट को मन्सूबा बंद तरीके से 625 किलो मीटर तवील तामीर का मन्सूबा तैयार किया गया है। इस प्रोजेक्ट के तहत 111 किलो मीटर स्काई वज़ीर, 160 किलो मीटर अहम सड़कयों, अहम रास्तों पर सेक्शन (लिनक्स) सड़कें। इस के अलावा ग्रेटर हैदराबाद की तामीर के लिए 54 मुक़ामात पर जंक्शनस तामीर किए जाऐंगे। उन्होंने बताया कि 10 नए क़ब्रिस्तानों की तामीर, फी कस एक करोड़ से अमल में लाई जाएगी। तीन करोड़ के अख़राजात से 50 बस बे तामीर किए जाऐंगे

TOPPOPULARRECENT