Thursday , November 23 2017
Home / Hyderabad News / हैदराबाद की मौजूदा सूरते हाल “ऊपर शेरवानी और अंदर परेशानी” के मुतरादिफ़

हैदराबाद की मौजूदा सूरते हाल “ऊपर शेरवानी और अंदर परेशानी” के मुतरादिफ़

शहर हैदराबाद को आलमी म्यार का शहर बनाना टी आर एस हुकूमत का ख़ाब है ताहम हैदराबाद की मौजूदा सूरते हाल ऊपर शेरवानी और अंदर परेशानी के मुमासिल है।

इन ख़्यालात का इज़हार रियासती वज़ीर पंचायत राज और आई टी मिनिस्टर के तारिक रामा राव ने किया जो आज यहां बल्दिया के सदर दफ़्तर में आउटसोर्सिंग मुलाज़मीन के एक इजलास से मुख़ातब थे। आउटसोर्सिंग मुलाज़मीन की तनख़्वाहों में इज़ाफे़ के बाद मुलाज़मीन ने प्रोग्राम मुनाक़िद किया था।

इस मौक़ा पर आउटसोर्सिंग मुलाज़मीन ने रियासती हुकूमत के फैसले का ख़ैर मक़दम करते हुए रियासती हुकूमत से इज़हारे तशक्कुर किया। इस प्रोग्राम में रियासती वज़ीर श्रीनिवास यादव, रुक्न असेंबली महबूब नगर श्रीनिवास गौड़ और आउटसोर्सिंग मुलाज़मीन एसोसीएशन के सदर नशीन चिन्ना रेड्डी और सैयद अतीक़ पाशाह और दीगर मौजूद थे।

रियासती वज़ीर पंचायत राज मिस्टर रामा राव ने बल्दिया के आउटसोर्सिंग मुलाज़मीन को मुख़ातब करते हुए कहा कि जिस तरह माज़ूरीन ने सख़्त जद्दो जहद से रियासत की तशकील में अपना रोल अदा किया अब रियासत की तामीरे नव में इस तरह का रोल अदा करने का वक़्त आ गया है।

उन्होंने बल्दिया की सताइश की और स्वच्छ भारत का हवाला दिया। इस इजलास को रियासती वज़ीर टी श्रीनिवास यादव के इलावा दीगर ने भी मुख़ातब किया।

TOPPOPULARRECENT