Thursday , December 14 2017

हैदराबाद के तीन नौजवान असलाह के साथ एवत महल में गिरफ़्तार

एवत महल 04 जनवरी: महाराष्ट्रा के एवत महल के मुक़ामी पुलिस और इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी स्क्वाड(ए टी एस), हैदराबाद से ताल्लुक़ रखने वाले तीन नौजवानों से पूछगिछ कर रहे हैं जो यहां असलाह के साथ गिरफ़्तार किए गए थे ताकि इस बात का पता चलाया जा सके कि आया उन असलाह को साथ रखने का मक़सद कोई दहश्तगर्द इक़दाम पर मबनी था या नहीं।

पुलिस इस बात का पता चलाने की कोशिश कर रही है कि आया ये असलाह किसी दहश्तगर्द इक़दाम के लिए इस्तिमाल पर मबनी था या उन्हें जंगली जानवरों के शिकार के लिए इस्तिमाल किया जा रहा था ताहम ज़राए ने मज़ीद तफ़सीलात बयान करने से इनकार कर दिया।

हैदराबाद से ताल्लुक़ रखने वाले तीन अफ़राद 35 साला मुहम्मद मसीह उवैसी, 27 साला मुहम्मद उम्र ग़ाज़ी और 22 साला मुहम्मद मेराजुद्दीन को पिछ्ले रोज़ उस वक़्त गिरफ़्तार किया गया जब पुलिस ने उम्र खेड़ तहसील के तहत खरबी चैकपोस्ट के क़रीब उनकी गाड़ी को रोक लिया था। पुलिस को उनके क़बजे से एक पिस्तौल, 60 कारतूस दस्तयाब हुए थे।

इन तमाम के ख़िलाफ़-ए-क़ानून असलाह के तहत मुक़द्दमा दर्ज करते हुए मुक़ामी अदालत में पेश किया गया जिसने उन्हें पाँच दिन के लिए पुलिस तहवील में दे दिया।

TOPPOPULARRECENT